מבזקים

נחנכו תחנות משטרה בג'סיר א-אזרקא ובכפר כנא

תוכן עניינים

‏בג'יסר א-אזרקא ובכפר כנא נחנכו היום שתי תחנות משטרה. בזמן שהשר גלעד ארדן אמר: "נפעל למיגור האלימות בחברה הערבית" נערכו הפגנות בכפר כנא נגד המשטרה

יגאל קרני | ג' בכסלו תשע"ח | 21 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

בטקס פתיחת תחנת משטרה בג'סר א-זרקא השתתפו היום (ג') ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר לבטחון הפנים, מפכ"ל המשטרה, מפקד מחוז חוף, ר' מנהלת לחברה הערבית, שוטרים ומכובדים נוספים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

את הטקס פתח ראש מועצת ג'סר בדברי תודה על המהלך לפתיחת שירותי משטרה לתושביו ובירך על שיתוף הפעולה. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "חנכנו היום שתי תחנות משטרה חדשות בג׳סר א-זרקא ובכפר כנא, חלק מ-17 תחנות משטרה שנפתח במגזר הערבי. זה שינוי כביר שהוא חלק ממימוש החזון שלי: לאכוף את החוק והסדר באופן שווה בכל חלקי המדינה ולא לסבול מציאות של מערב פרוע, אלימות ורצח. היום אתם מקבלים את ההוכחה שאנחנו לא רק מחליטים ומבטיחים – אנחנו גם מקיימים".

השר לבטחון פנים גלעד ארדן אמר: "החלטתי עם ראש הממשלה לעשות כל מאמץ ולשפר באופן דרמטי את היחסים בין המשטרה למגזר הערבי וכן לחולל מהפכה בביטחון האישי של אזרחי ישראל הערבים. מהפכה שבסופו של דבר ירוויחו ממנה כל אזרחי מדינת ישראל.

תחנות אלה הן רק חלק מתכניתנו הרחבה להגברת הנוכחות המשטרתית בתוך היישובים ולהעמקת השירות של משטרת ישראל לכלל התושבים. להנהגת היישובים הערבים ולממשלת ישראל יש מטרות משותפות שהן ביטחון אישי והצלת חיים".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, הוסיף ואמר: "מזה תקופה ארוכה, אנו ממוקדים בהעמקת השיטור במגזר הערבי. היום, 54 שנה לאחר שהישוב ג'סר א-זרקא הוכרז כמועצה מקומית, התכנסנו כאן היום לחנוך בו נקודת משטרה. בתכנית האמו"ן (אסטרטגיה, מניעה ומיקוד ניהולי) קבענו כי כל תא שטח ימקד את הטיפול בבעיותיו הוא, היות ולכל ציבור צרכים משלו. הבעיות במגזר הערבי הן שונות וייחודיות, ומשימתנו להתמקד בהן ולתת פתרון הולם, עבור האזרח הערבי. פתיחת תחנת משטרה חדשה משמעותה עוד הנגשה ועוד התאמה לצורך הקהילתי. בהזדמנות זאת, אני קורא לאיכותיים ביותר מבני המגזר, לבוא ולהצטרף לשורות המשטרה, כי לכל קהילה יש מקום במשטרת ישראל. הצטרפו אלינו כדי לחולל את השינוי. אין לי ספק כי אבן הדרך הזו של פתיחת נקודת ג'סר א-זרקא, תוביל לעלייה בביטחון האישי ובאיכות החיים של תושבי האזור, לחיזוק הדיווחיות ולהעלאת אמון התושבים במשטרה".

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

משטרת ג'סר שהחלה לפעול לפני כחצי שנה, נותנת שירותי משטרה מגוונים ל – 14,000 תושבי הכפר במהלך כל שעות היממה.

לדברי מפקד מחוז חוף, ניצב עמוס יעקב, מיקומה של משטרת ג'סר נבחר להיות בלב ליבו של הכפר, מתוך מטרה להעצים את הנוכחות המשטרתית באזור ולהעניק תחושת בטחון אישי לתושבים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

 

 

 

 

 

 

 

הפגנות הכפר כנא נגד הקמת תחנת משטרה בכפר

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: