מבזקים

פרס כספי ומצוד אחר החשוד ברצח קצין משטרה בפנסילבניה

תוכן עניינים

שוטרי פנסילבניה במצוד אחר רוצחיו של שוטר תנועה שנרצח במהלך עבודתו. במקביל עלה סכום הפרס על המידע שיוביל לתפיסתו של הרוצח ל- 40,000 $ דולר

גבריאל ודררו | א' בכסלו תשע"ח | 19 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

המשטרה מצאה רכב שלדעתם היה מעורב בהריגת שוטר משטרת פנסילבניה במהלך עצירה, אמרו היום גורמים רשמיים. "הצלחנו למצוא ולתפוס את הרכב שאנו מאמינים שהוא מעורב באירוע זה", אמר מפקד משטרת ניו קנסינגטון, ג'יימס קליין. "חקירת המעורבות המלאה של הרכב והנוסעים שהיו ברכב, נמשכת גם ברגעים אלו".

גילוי הרכב קרה מיד לאחר שהוכרז פרס כספי למי שימסור מידע שיוביל למעצרו של הרוצח והפרס הכספי עלה ל- 40,000 $ ביום שבת. המצוד האינטנסיבי ממשיך.

חיפושים אינטנסיביים אחר הרוצח. The Associated Press
חיפושים אינטנסיביים אחר הרוצח. The Associated Press
המשטרה נעזרת בכל פיסת מידע שמתקבל. The Associated Press
המשטרה נעזרת בכל פיסת מידע שמתקבל. The Associated Press
שוטרים ורובים ברחובות. The Associated Press
שוטרים ורובים ברחובות. The Associated Press

בסביבות השעה 20:00 בערב, יום שישי בניו קנסינגטון, כ- 18 קילומטרים מפיטסבורג נורה קצין משטרה בריאן שו לאחר מרדף רגלי אחרי חשוד בתחנת הרכבות. מאוחר יותר מצאה המשטרה ג'יפ גראנד צ'ירוקי במקום בו נרצח השוטר וקשרה זאת לאירוע הירי.

שאו הועבר לבית החולים אך הוכרז כמת כעבור זמן קצר. הקצין בן ה -25 שירת במשטרת ניו קנזינגטון במשך פחות משנה. גופתו של שו הועברה לבית הלוויות בעיר בורל התחתית בשבת אחר הצהריים, לאחר שנערכה נתיחת הגופה.

"אני יכול להגיד לך שאתה עומד שם ומקשיב לקצינים לספר סיפורים על איך הוא היה תוסס, איך הוא הביא חיוכים ובידור, שנינות והומור לתוך חייהם, הוא היה ללא ספק אדם מיוחד מאוד וזאת רק על ידי האזנה לחברים ואיך שהם מדברים עליו" סיפר השוטר טרופר סטיבן שמשרת במשטרת פנסילבניה, במסיבת עיתונאים שהתקיימה ביום שבת.

המשטרה טרם פרסמה את תיאורו של החשוד אחריו נעשים חיפושים. כמה רשויות אכיפת החוק מעורבים בחיפוש שוטף אחר החשוד. הבלשים במחוז Westmoreland מובילים את החקירה ואת הסיוע שמתקבל מה- FBI.

ה- FBI והלשכה לאלכוהול, טבק, נשק חם וחומרי נפץ (ATF) הציעו בתחילה פרס כספי של 30,000 $ דולר עבור כל מידע המוביל למעצר החשוד ברצח. ביום שבת, ה- ATF הגדיל את הצעתו מ- 5,000 $ דולר ל- 10,000 $ דולר, ושירות המרשלים של ארה"ב הציע תוספת של 5,000 $ דולר, והביא את התמורה הכוללת ל- 40 אלף $דולר, אמרו הרשויות.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: