מבזקים

ביומו האחרון בחברה: עובד בטוויטר השבית את חשבונו של טראמפ

תוכן עניינים

החשבון המדובר ביותר בעולם הוקפא הלילה ובמקומו הופיעה הודעת שגיאה עם הכיתוב "החשבון אינו קיים". זמן קצר אחר כך שב החשבון לאוויר. בתחילה נמסר כי מדובר בטעות אנוש, אך לאחר מכן הודיעה החברה כי העובד עשה זאת בזדון

גבריאל ודררו | י"ד בחשון תשע"ח | 3 בנובמבר 2017 | מערכת ישראל ניוז

עובד בשירות הלקוחות של חברת טוויטר השבית הלילה (שישי) את חשבונו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ למשך דקות ספורות. כך נמסר בציוץ בחשבונה הרשמי של החברה.

חשבון הטוויטר של הנשיא טראמפ
חשבון הטוויטר של הנשיא טראמפ

חשבונו של הנשיא, שנחשב לחשבון המדובר ביותר בעולם, ומכתיב את סדר היום החדשותי באמריקה ומחוצה לה, הושבת למשך 11 דקות במהלך הלילה על ידי העובד, שזה היה יומו האחרון בחברה. מהחברה נמסר כי חקירת האירוע נמשכת.

מי שניסה להיכנס לחשבון הנשיאותי נתקל בהודעת שגיאה עם הכיתוב "החשבון אינו קיים". כעבור זמן קצר, שב החשבון לאוויר. בתחילה מסרה החברה כי ההשבתה בוצעה בשל טעות אנוש, אך לאחר מכן פרסמה כי מתחקיר נוסף עולה כי הדבר נעשה בזדון. "מוקדם יותר היום, חשבונו של הנשיא טראמפ הושבת באופן בלתי מכוון בגלל טעות אנוש של עובד טוויטר", נכתב בהודעה הראשונית. "החשבון ירד מהאוויר למשך 11 דקות, ומאז שב לפעול. אנחנו ממשיכים לחקור ולנקוט צעדים כדי שזה לא יקרה שוב". עם זאת, החברה לא פרטה מהי אותה "טעות אנוש" שפגעה בחשבונו של הנשיא, וכיצד התרחשה ה"תקלה" החריגה, לכאורה.

שעתיים אחרי שחזר החשבון לאוויר כבר הספיק הנשיא לצייץ ארבע פעמים ל-41 מיליון עוקביו על הנושאים הקרובים לליבו "כהונתו של ג'יימס קומי כראש הFBI הייתה אסון", צייץ טראמפ בעקבות קטע הפתיחה בתכניתו של טאקר קרלסון ברשת "פוקס ניוז", שבה צפה גם הנשיא. בנוסף, הוא שב ותקף את המועמדת הדמוקרטית לנשיאות בשנת 2016, הילרי קלינטון, ואת הממסד הדמוקרטי שהתגייס לעזרתה נגד יריבה ברני סנדרס. "זה התיאום האמתי", צייץ טראמפ. "עבירה משמעותית של חוק מימון הקמפיין והלבנת כספים, איפה משרד המשפטים?".

טראמפ וטוויטר סיפור אהבה
טראמפ וטוויטר סיפור אהבה

טראמפ מרבה להשתמש בטוויטר כדי להעביר את מסריו ישירות לציבור, ומשתמש בתדירות גבוהה בחשבונו הפרטי גם מאז נבחר לתפקיד הנשיא. כשנשאל על כך במספר הזדמנויות, אמר הנשיא כי כיוון שהתקשורת מעוותת את דבריו, הוא מעדיף לדבר ישירות עם העם האמריקני. בחודש מרץ אף אמר בראיון לקרלסון בפוקס: "אני לא חושב שהייתי כאן אלמלא טוויטר, כי אני מקבל כל כך הרבה סיקור מזויף ולא הוגן. אני לא מדבר על פוקס כי הם היו הוגנים איתי".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: