מבזקים

פוצצה מנהרת טרור בשלבי בניה שחצתה לשטח ישראל

תוכן עניינים

הצלחה מבצעית: היום בשעות הצהריים (שני) נוטרלה באמצעות פיצוץ יזום מנהרת טרור בשלבי בנייה שחצתה לשטח ישראל מאזור חאן יונס. הפעולה בוצעה בהובלת פיקוד הדרום, במרחב הגדר, בשטח ישראל

רות קרייתי | י׳ בחשון תשע״ז | 30 באוקטובר 2017 | מערכת ישראל ניוז

צה"ל פוץ היום בצהרים מנהרה טרור שחתה לתוך שטח ישראל. שני בכירים בגיהאד האיסלאמי נהרגו. המנהרה התגלתה סמוך לגבול עזה בגזרת חאן יונס ופוצצה ע"י צה"ל באופן מבוקר. הג'יהאד האסלאמי הודיע לפעיליו להיכנס לכוננות עליונה. חמאס פינה את מוצביו הביטחוניים

"מדובר בהפרה בוטה של הריבונות הישראלית, מצב שלא ניתן לקבל ולאור כך פעל צה"ל", אמר דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס, והוסיף כי המנהרה לא היוותה איום ונמצאה תחת מעקב במשך תקופה.

"הפעילות היא הצלחה מבצעית המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת", אמר תא"ל מנליס. "איתור מנהרת הטרור הוא חלק ממאמץ הגנה נרחב המובל על ידי כוחות צה"ל מאז סיום מבצע צוק איתן. צה"ל ממשיך בפעילות באמצעים שונים העומדים לרשותו ומשתכללים כל עת".

"ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות למתרחש ברצועת עזה וממנה", הדגיש תא"ל מנליס והוסיף: "צה"ל ימשיך לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו, מעל ומתחת לקרקע, לסיכול ניסיונות פגיעה בתושבי מדינת ישראל ולשימור השקט היחסי באזור שהושג לאחר מבצע צוק איתן. אין לצה"ל כוונה לדרדר את המצב, אך עם זאת, אנו ערוכים למגוון תרחישים".

 

צילום: מתוך הרשת החברתית עזה עכשיו
צילום: מתוך הרשת החברתית עזה עכשיו 

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: