מבזקים

כ"ק האדמו"ר פינטו בסוכת שלום נוסח מנהטן

תוכן עניינים

רבנו הפלא יועץ זצוק"ל מביא בערך 'סוכה' על כי אם בכל הרגלים מצווה לשמח, על אחת כמה וכמה בחג הקדוש הזה, אשר הוא זמן שמחתנו כאשר אנו אומרים בתפילה, ועליה כתיב "ושמחת בחגיך והיית אך שמח".
ונתן לנו תכף את חג הסוכות וציוונו לשמוח, וקובע לנו שכר טוב על שמחתנו, היש מתוק מזה?
(מתוך דברי כ"ק האדמו"ר פינטו המובאים במחזור אשר חיבר לסוכות).

ובשנה זו אכן שמחה גדולה ברובע מנהטן שבניו יורק, ארה"ב, כאשר סוכה כהלכתה, מקושטת ומהודרת מאין כמוה הוקמה ונערכה לקלוט את האליטה העולמית, לצד מאות חסידי האדמו"ר וכלל עם ישראל אשר כבוד הרב עמל רבות בכל כוחו להטיב עימו, אשר הגיעו לקיים את מצוות החג ולשמוח עם כ"ק האדמו"ר הרב יאשיהו יוסף פינטו שליט"א.

ואכן שמחה גדולה של כל האושפיזין הקדושים הציפה וכמעט הרימה את הסכך, כאשר אנחנו רק יכולים להמתין בקוצר רוח לשיא השנתי שעוד לפנינו בימים הקרובים – חג שמחת תורה.

מלבד מצוות החג, הצדיק העלה עניינה של קבלה חדשה אשר עתיד בזמן הקרוב להעביר ולהנחיל בקהילת הקודש "שובה ישראל" אשר הוא מנהיג בחכמת תורתו, הקבלה מונה שעה אשר תיוחד לשתי נקודות אשר הן חשובות לאין שיעור בדורנו, ואולי לצערנו אין מדוברות מספיק..
למזלנו, אוהבי השם יתברך, מביא הרב הקדוש רוח רעננה של קבלות.
מדובר בשעה שתיוחד לדבקות בקב"ה ושמחה.
נשמע כי מדובר בשני דברים פשוטים, אך אלו שתי אבני יסוד אשר בכח הצדיק דורנו יתחיל אט אט להעלות את האחיזה בן ואולי יהיו אלו אבני הבניין החסרות לבית מקדשנו.

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

 

 

 

 

כבוד האדמו"ר פינטו
כבוד האדמו"ר פינטו
בסוכה עם כבוד האדמו"ר פינטו
בסוכה עם כבוד האדמו"ר פינטו
כבוד האדמו"ר פינטו
כבוד האדמו"ר פינטו
כבוד האדמו"ר פינטו
כבוד האדמו"ר פינטו
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: