מבזקים

התפתחות בפרשת החיילים אורון שאול והדר גולדין הי"ד

תוכן עניינים

התפתחות בפרשת החיילים אורון שאול והדר גולדין הי"ד שגופותיהם מוחזקות בידי ארגון הטרור חמאס, כך נודע לכיכר השבת. במסגרת ההתפתחות, נערכה פגישה חשאית בין שרים החברים בקבינט למשפחות החיילים.

כזכור, לפני כחצי שנה מינה ראש הממשלה בנימין נתניהו את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר כולנו שר האוצר משה כחלון לעמוד בראש הוועדה להחזרת שבויים. בוועדה חברים ראש הממשלה, שר האוצר משה כחלון והמזכיר הצבאי של ראש הממשלה תת אלוף אליעזר טולדנו. לכיכר השבת נודע כי לאחר כחצי שנה של עבודה, בחודש האחרון חלה התקדמות כלשהיא בנושא, שהובילה לפגישה ארוכה של המזכיר הצבאי, השרים דרעי וכחלון וראש הממשלה. בסיום פגישת הגורמים המעורבים בנושא, הוחלט לקיים פגישות חשאיות עם בני המשפחות.

בשבוע שעבר, כך נודע לכיכר השבת התקיימה פגישה עם בני משפחתו של החייל אורון שאול הי"ד, ואתמול (ראשון) התקיימה פגישה נוספת עם בני משפחתו של החייל הדר גולדין הי"ד. הפגישה שנערכה אמש נמשכה שעות ארוכות.

במהלך הפגישות צורפו באופן לא מתוכנן בכירים בצה"ל, טרם ברור מה ההתפתחות ועד כמה היא דרמטית, אך בכירים אישרו בשיחה עם כיכר השבת כי מאחורי הקלעים חלה התקדמות בנושא, וכי המשפחות עודכנו בפרטים באותן פגישות חשאיות על ידי השרים והמזכיר הצבאי.

מלשכותיהם של כחלון ודרעי לא התקבלה תגובה לידיעה.

לפי גורם מקורב לחמאס , נערכה פגישה בין משפחות החיילים לשרים בממשלה והתוצאות של הפגישה היא כי בקרוב תוכרז העסקה.

 

מאת: עופר תמיר

 

%d7%97%d7%99%d7%99%d7%9c%d7%99%d7%9d

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: