מבזקים

פרסום ראשון: מהלכיה של איילת שקד בנוגע לפטור הוויזות פורחים

תוכן עניינים

השקדייה פורחת: האם בקרוב ויזה לארה"ב תהיה רק כרטיס לבזבוזים? זה יקרה הרבה בזכותה הבלעדית של שרת המשפטים אילת שקד.

המשך משמח לישראלים המעוניינים לבקר בארה"ב ומתייגעים מהביורוקרטיה הסבוכה.

מדיווחים שנתקבלו מכיוונה של שרת המשפטים איילת שקד, יש התקדמות אמיתית במגעים בנוגע לביטול הצורך בוויזות לצורך כניסה לארה"ב לישראלים.

אין ספק שצעדיה של השרה, יכולים להוביל למהפך אמיתי ביחסים של ישראל עם ארה"ב, לעשות שינוי אמיתי לשני הצדדים, ראויים להערכה גדולה בקרב הישראלים שעתידים ליהנות מהצעד.

בדיאלוג שהתחיל כבר בחודש מאי האחרון, במהלך ביקורה של השרה בארה"ב הוצגו כבר אז קווי ההסכם מול ארה"ב, הכולל 40 מדינות אשר מוגדרות "ידידותיות", ואזרחיהן מורשים להיכנס לשטחה של ארה"ב ללא צורך בוויזה לתקופה של עד 3 חודשים.

המשא ומתן לגבי הכללתה של מדינת ישראל בתוך ההסכם החל כבר בימי ממשל אובמה, וממשיך כעת אל מול גורמים אמריקאים בממשלו החדש של נשיא ארה"ב הנכנס דונאלד טראמפ.

צוות של שרת המשפטים איילת שקד הגיע להבנות עם האמריקאים לגבי גישה אמריקאית למאגר. טביעות האצבע והדבר נמצא לקראת סיכום, אך יש לציין כי בכל מקרה נראה שיידרש שינוי חקיקה. מה שעלול להוביל לעיכובים בהוצאת התכנית לפועל בעת הגעה לסיכומים בנושא, אך הכיוון אותו מובילה בצורה נפלאה שרת המשפטים הצעירה וחדורת המוטיבציה, מראים סימנים של התחלה חדשה אל מול הממשל האמריקני אשר נראה יותר ידידותי מתמיד.

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

 

 

 

 

צילום: אלכס קולומויסקי
צילום: אלכס קולומויסקי
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: