מבזקים

לוחם חיזבאללה שלח מסר לדובר צה"ל סר"ן אביחי אדרעי: "בקרוב נפלוש לגליל"

תוכן עניינים

מה שהחל כראיון טלוויזיוני של ראש מדור תקשורת ערבית בחטיבת דובר צה"ל בשפה הערבית, רס"ן אביחי אדרעי לערוץ RT בערבית, הסתיים במסר חוזר מהחיזבאללה, מסר מצולם מעבר לגדר: "בקרוב נפלוש לגליל".

במהלך ראיון בערוץ RT בערבית, הודיע רס"ן אביחי אדרעי כי ישנן מדינות ערביות מתונות באזורנו שמקיימות קשרים עם ישראל. חלקן באופן גלוי וחלקן באופן חשאי. לדבריו כמות המדינות הללו "כה גדולה, עד כדי שהיא עולה על כל דמיון".

המראיין הקשה ושאל מי הן המדינות ומתי ייחשפו הקשרים עם ישראל? ורס"ן אביחי דרעי ענה לו כי הוא מקווה שאת הראיון הבא, הוא יוכל לנהל עמו מתוך אולפן טלוויזיה באחת מבירות ערב.

עוד הוסיף רס"ן אביחי אדרעי כי לישראל יש הרבה מה לתרום לעמי האזור בכל הקשור לניסיון בתחום הרפואה, החקלאות, המים, הטכנולוגיה, וכן צבא וביטחון.

מסתבר שלוחמי חיזבאללה צפו בראיון ולא אהבו את המסר. לוחם חיזבאללה הצטלם מעבר לגדר עם מסר כתוב בכתב יד: "לקראת פלישה לגליל".

החיזבאללה לא מפסיק בלחימתו הפסיכולוגית נגד ישראל, לאור איומיה להשמיד כל מפעל נשק אירני, הן בלבנון והן בסוריה המתכונן לייצר טילים כבדים המיועדים לחיזבאללה.

מדובר בחלק מאותה לחימה פסיכולוגית נרחבת, בה שולחים החיזבאללה תמונות ותולים שלטים מול ישובי ישראל על גבול דרום לבנון.

לוחם חיזבאללה באזור הקלמון הסורי, ערסאל על גבול סוריה-לבנון שלח מסר מצולם לאביחי אדרעי ראש מדור תקשורת ערבית ודובר צה"ל בערבית, בזאת הלשון:  "אביחי אדרעי! אנחנו מתאמנים על ארגון המורדים-ג'בהאת אלנוצרה כהכנה  לפלוש לגליל. על החתום: ערוץ הטוויטר: ג'רוד ערסאל וערוץ הטוויטר אלקלמון".

 

מאת: פאדי סלמה

 

לוחמי חיזבאלה עם מסר לישראל
לוחמי חיזבאלה במסר למתפ"ש: "התור שלכם יגיע"

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סרטון וידאו: מתוך הראיון הטלוויזיוני בערוץ RT בערבית

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: