מבזקים

טקס סיום פרויקט מיל"ה נערך היום בתחנת מטה בנימין

תוכן עניינים

15 בני נוער מהישוב אדם וכוכב השחר סיימו את פרויקט מיל"ה והשתתפו בטקס שהתקיים היום, יום ב' בתחנת מועצת מטה בנימין..

הטקס התקיים במעמד מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, מפקד מחוז ש"י, ניצב משה ברקת, סגל פיקוד של המחוז והתחנה, ר' מועצת מטה בנימין, מר' אבי רואה, סגל החינוך של בני הנוער, מובילי הפרויקט, בוגרים, משפחות ונכבדים נוספים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

במשך עשרות מפגשים נחשפו בני הנוער לפעילות משטרתית ולנושאים מגוונים וערכיים. הנערים השתתפו בהרצאות הכנה לצה"ל, בסדנאות למניעת אלימות, סמים ואלכוהול, במפגשי העצמה אישית וקיבלו כלים להתמודדות במצבי משבר.

מפכ״ל המשטרה רנ״צ רוני אלשיך אמר לבוגרי התכנית: ״שנות הנעורים מכילות לא מעט החלטות שיש להן השלכה משמעותית על העתיד הבוגר שלכם. למשטרה תפיסה מרחיבה, באשר לאחריות שלה, על נורמות הציות לחוק בקרב אזרחי ישראל.

זו הסיבה בשלה משטרת ישראל משקיעה בתכניות כמו מיל"ה- כדי לשמור עוד ועוד אזרחים בצד הנכון של החוק. ככל שעושים זאת מוקדם יותר, סיכויי ההצלחה עולים בצורה משמעותית. לכן כה חשוב לנו להשקיע בנוער. ההשתלבות שלכם בתכנית, משמעותה קבלת החלטה אמיצה ובוגרת באשר לעתידכם. עתיד של אזרחים הגונים, שרוצים לחיות בחברה הגונה ומתחשבת. אזרחים שמבינים שהמשטרה נועדה להגן עליהם ואיננה האויב שלהם. אזרחים שרוצים את נוכחותו של השוטר ברחוב, שרואים בו את חומת המגן האישית שלהם״.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

ראש מועצת מטה בנימין מר' אבי רואה אמר: "אני רואה בכם את דור ההמשך שיוביל את עם ישראל, זה המקום להעלות על נס את שיתוף הפעולה עם משטרת ישראל. לפרויקט מיל"ה יש מה לתת לחברה הישראלית, להתיישבות ובעיקר לבני הנוער. מודה למפכ"ל ולמפקד מחוז ש"י שמצאו את הזמן וראו את החשיבות לחיזוק הקשר עם החברה ועם בני הנוער".

מפקד תחנת בנימין סנ"צ אלי עובדיה אמר: "תחנת בנימין הינה חלק מקהילת מטה בנימין, אנחנו נמשיך ונלווה, נייעץ וניתן אוזן קשבת לבוגרי הפרויקט גם בעתיד. במהלך הפרויקט קיבלתם כלים חדשים בארגז הכלים האישי שלכם, תשתמשו בהם בחכמה ובעזרתם תתגברו על אתגרי היום יום".

נציג הבוגרים הודה למובילי הפרויקט, ציין כי הוא גאה בחבריו ובעצמו שסיימו את הפרויקט. בסיום דבריו פנה למפכ"ל בבקשה לעזור לו להגשים את חלומו להתגייס למג"ב.

ממשטרת ישראל נמסר: "פרויקט מיל"ה הוא פרויקט של משטרת ישראל למען הנוער, כפרויקט הדגל החברתי, מניעתי של משטרת ישראל.

הפרויקט מתקיים מזה מספר שנים בכל רחבי הארץ, כחלק ממדיניות של שיטור מבוסס קהילה. מטרתו היא לשקם בני נוער עוברי חוק או בני נוער בסיכון ולהעניק להם הזדמנות נוספת, ידע, כלים ומוטיבציה, לקיים אורח חיים נורמטיבי כאזרחים שומרי חוק".

מאת: שלום שי גיחז

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

 

 

 

 

 

 

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: