מבזקים

מכון תורת יאשיהו השיקו אפליקציה חדשה לטלפונים ניידים

תוכן עניינים

מכון תורת יאשיהו בהשקת אפליקציה חדשה: אלפי הורדות תוך מספר ימים, טכנולוגיית הקודש אצלכם בנייד

בטקס רשמי שנערך בניו יורק במשרדי הישיבה "שובה ישראל" במנהטן, נחשפה לראשונה אפליקציית "תורת יאשיהו" הכוללת מכל טוב, חומרים רוחנים עדכניים מידי יום ביומו מכ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א.

במעמד ההשקה נכחו אנשי עסקים, חסידים, רבנים ואישי ציבור שהגיעו למעמד ההשקת האפלקציה. נשיא מכון "תורת יאשיהו" בפתח דבר בטקס ההשקה: כולי נרגש להציג בפניכם את האפילקציה "תורת יאשיהו" המלאה תכנים מכל טוב מתורתו הקדושה של כ"ק האדמו"ר שליט"א.

היום זה יום גדול היסטורי למכון ההפצה, שמוסיף כח זיכוי הרבים דרך אפליקציה מחודשת, זכות לנו ולכל חברי המכון להציג לכם זכות גדולה זו שתעמוד לרפואת כבוד מו"ר שמוסר נפש ימים ולילות להפיץ ולהגדיל את התורה בעם ישראל.

אני מבקש מכל חבר וחסיד, ומכל מי ששמע, קרא או התחזק אי פעם מדבר תורת כבוד הרב להפיץ את האפליקציה, שבאמת אני מאמין שתגרום לאנשים אור גדול וכוחות גדולים לעבור בהצלחה את מבחני החיים בכח התורות של כ"ק האדמו"ר שליט"א.
שנת 2017 והטכנולוגיה הגיעה גם אל מה שנראה כמנוגד לה ביותר.

בשבוע שעבר זכינו להיחשף לראשונה לאפליקציה החדשה של כ"ק האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו, אשר עומד בראשה של קהילת "שובה ישראל" הבינלאומית.

כיאה לקהילה אשר מורכבת ברובה מחוזרים בתשובה ואוכלוסייה בעל שכבות הגיל, ומתהדרת ביכולות מוכחות של קירוב לבבות ואחווה ורעות, הטכנולוגיה לא איחרה לנקוש בדלת הקודש.

בתוך מספר ימים נרשמו אלפי הורדות ודירוגים רבים אשר באופן עקבי עומדים על לא פחות מ 5 כוכבים, אשר להם מתווספות תגובות אוהדות במיוחד!

בתוך האפליקציה, אשר נגישה לכל יהודי בעל טלפון חכם המעוניין להתקרב, תוכלו למצוא:
דבר תורה יומי – דברי חיזוק ומחשבה יומיים מפי האדמו"ר.

"בשרו מיום ליום ישועתו" – קטעי הלימוד היומיומיים אשר כבוד הרב הנהיג לקהל עדתו ושומעי לקחו.

סידור ליום חול – סידורו של כבוד הרב "אמרי פי" זמין ונגיש במהדורה אלקטרונית למי שנתקע ללא סידור או לכל מי שמתעניין בהנהגות הקודש של האדמו"ר אשר נמצאות כתוספת בסידור התפילה.

ספר תהילים – המחולק לקריאה חודשית וקריאה שבועית עם פירוש של כבוד האדמו"ר "רחש ליבי דבר טוב אומר אני מעשה למלך" לפסוקי התהילים.

ברכת המזון – מה שתמיד כדאי שיהיה בכיס ובהישג יד, כולל הלכות ברכת המזון שמומלץ לכל אחד לרענן מידי פעם.

סידור ליום השבת – הסידור שיצא במאות אלפי עותקים "מזמור שיר ליום השבת אענה חלקי גם אני" גם הוא כולל הנהגות קודש, כמובן – לא לשימוש בשבת!

ספר הסליחות – במיוחד עכשיו בימי אלול רלוונטי מתמיד, סדר הסליחות והתרת נדרים וקללות.

תומר דבורה – ספר שיצא במהדורה מיוחדת לרפואת האדמו"ר, ידוע שנאמר כי כל מי שיעסוק בלימוד הספר תומר דבורה יהיה שמור מן המחלה.

מחשבת הנפש – ספרו האחרון של האדמו"ר שיצא לאחרונה וסחף אחריו אלפים בהתרגשות גדולה, דברי הגות מעוררי השראה.

סדר ברית מילה – כיאה למי שכל כך הרבה זכו שישב על כיסא הסנדק של בנם, גם סדר ברית מילה יצא ע"י הרב.

אמרות טהורות – פירוש על התורה של כ"ק האדמו"ר יאשיהו פינטו, הרב נותן מתוך שכלו הגדוש בתורה, הצצה לסודות ורמזים בחומשים.

ועוד הפתעות מחכות לכם באפליקציה החדשה, אשר אנחנו כבר נהנים ממנה, וממליצים לכל אחד ואחת להתחבר אל הקודש דרך החלון הטכנולוגי שנפתח זה עתה!
להורדה חינם לאייפון: https://itunes.apple.com/il/app/%D7%AA%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%99%D7%90%D7%A9%D7%99%D7%94%D7%95/id1264505027?mt=8

לאנדרואיד: https://play.google.com/store/apps/details?id=biz.app4mobile.app_4c16b127d6344acc9a19c899364dc319.app

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

 

 

 

 

 

1 2 3

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: