מבזקים

ניסיון דקירה בצומת תפוח: המחבל נוטרל

תוכן עניינים

מחבל בן 17 מטול כרם הגיע לצומת תפוח בשעה 17:30 לערך והתקרב ללוחמי משמר הגבול הפועלים במקום, כשבידו שקית חשודה. הלוחמים פנו אליו וביקשו ממנו לנוע לכיוון עמדת הבידוק, כאשר לפתע שלף המחבל סכין והחל לתקוף את אחד הלוחמים.

לעבר החשוד בוצע ירי על ידי לוחמים נוספים שהיו במקום, ואלו הביאו לנטרול המחבל. כתוצאה מכך נפצע קל ברגלו לוחם מג"ב, ככל הנראה נפצע מרסיס והוא פונה לבית החולים בלינסון.

מהמשטרה נמסר: "מקצועיותם ודריכותם של לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל בצומת תפוח הביאו לכך שנמנע פיגוע דקירה וניצלו חיי אדם:.

במג"ב מדגישים כי לולא תפקודם המקצועי של הלוחמים שהבחינו בחשוד, ניגשו אליו והביאו לנטרולו לאחר שהחל לתקוף אחד מהם, האירוע יכל להיות קשה הרבה יותר. עוד מוסיפים כי מאבק פיזי בטווח קרוב עם מחבל הוא תרחיש אליו מתאמנים הלוחמים, אימונים שבאירוע הזה ובאירועים אחרים הביאו לכך שידם של לוחמינו על העליונה.

ממשמר הגבול נמסר: לוחמי מג"ב ימשיכו לפעול למען ביטחון אזרחי ישראל מתוך דבקות במשימה, חתירה למגע והצלת חיי אדם".

דובר מד"א זכי הלר מסר: "בשעה 17:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על צעיר שנדקר סמוך לצומת תפוח בשומרון. מדיווח ראשוני, חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל מעניקים במקום טיפול רפואי לצעיר כבן 18 במצב קל בהכרה עם פציעה ברגל, המחבל נוטרל על ידי כוחות הביטחון".

 

מאת: ערן ריבק

 

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: