מבזקים

ארבעה הרוגים בתאונה קטלנית סמוך לבאר יעקב

תוכן עניינים

בתאונת דרכים קשה בכביש 431 מראשון לציון לכיון באר יעקב, נהרגו ארבעה אנשים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א הגיעו למקום והחלו מעניקים טיפול רפואי לפצועים במצב קשה אשר היו לכודים ברכב.

מדובר ברכב פרטי שהתנגש בעוצמה ברכב מסחרי שחנה בצד הדרך.זמן מה לאחר מכן, פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של 4 צעירים בשנות ה- 20.

פאראמדיק מד"א מאיר ולדר מספר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב מעוך לחלוטין כשבתוכו לכודים 4 צעירים בשנות ה- 20, הם היו מחוסרי הכרה עם פגיעות קשות, ניסינו להעניק להם טיפול רפואי תוך חילוצם מהרכב, אך הם היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".

הצוותים עבדו עם כלים הידראולים בחילוץ קשה מאוד, ונאלצו לחתוך את כל חלקי הרכב על מנת לחלץ את הפצועים.

ממידע ראשוני שהתקבל מאיש שטח ששוחח עם נהג שהשאיר את רכבו בשוליים עלה חשש כי הנהג, תושב רחובות שנגמר לו הדלק ברכב בכביש 431 השאיר את הרכב בצד הדרך והלך להביא דלק. כשחזר לרכבו גילה שרכב עם ארבעה בני מיעוטים נתקע ברכבו. ההרוגים הם בני מיעוטים, שלושה צעירים מרמלה ואחד מלוד.

משה חדד מתנדב זק"א שפלה, אמר: "בדרכי לזירת התאונה קיבלנו דיווח ממוקד זק"א שמדובר בזירה קשה מאוד. הגענו לזירה המראות היו קשים, רכב פרטי התנגש ברכב מסחרי דבל קבינה. כל נוסעי הרכב הפרטי נהרגו. אחד מנוסעי הרכב היה עדיין לכוד ושלושה נוספים היה שרועים על הכביש ללא רוח חיים. צוות זק"א שפלה טיפלו בגופות ההרוגים ובאיסוף הממצאים בזירה".

משה גמרו מפקד זק"א מרכז, אמר: "היה מצמרר לראות את קרובי המשפחה של ההרוגים בזירת התאונה, במהלך הפעילות של מתנדבי זק"א עם ההרוגים הגיעו קרובי המשפחה ששמעו על הבשורה הקשה על מותם של ארבעת נוסעי הרכב".

מדוברות המשטרה, אגף התנועה נמסר: בהמשך לתאונה בכביש 431, מחלף באר יעקב מדובר ברכב שעמד השוליים, רכב שהגיע ממערב למזרח פגע ברכב שעמד בשוליים. מדובר בזירה קשה 4 הרוגים בשנות ה 20 עד 25. נסיבות התאונה נחקרות ע"י בוחנים של משטרת ישראל.

מחקירת התאונה הקטלנית נמצא כי הרכב שחנה בשוליים אינו הגורם המרכזי לתאונה. בוחני התנועה של משטרת ישראל החלו לבדוק את הנסיבות שהובילו לתאונה הקטלנית בכביש 431 שבה נהרגו ארבעה צעירים מרמלה ולוד כשרכבם התנגש ברכב מסחרי שעצר בשוליים. נהג הרכב המסחרי תושאל במקום וטען כי עצר את רכבו כאשר הדלק אזל, אך החוקרים חושדים כי רכבו אינו הגורם המרכזי לתאונה וכך גם לא הכביש שבנוי בצורה טובה. כעת נבדק האם התאונה נגרמה מחוסר תשומת לב, עייפות או מהירות מופרזת. במקביל נבדקים כיוונים נוספים שמחזקים את החשד כי מהירות מופרזת היא שגרמה לתאונה.

 

מאת: עופר תמיר

צילומים: דוברות ז״קא, ודוברות כבאות והצלה

1 3

4

5

6

7

8

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: