מבזקים

בנימין נתניהו: "העיר הזאת התחילה כמעברה ולאט לאט התפתחה"

תוכן עניינים

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף בטקס חנוכת כביש 38 הסמוך לבית שמש ואמר: "העיר הזאת בהתחלה התחילה כעיר מעברות ולאט לאט היא התפתחה. היום היא כבר מאה אלף איש ומה שעשינו היום עם כביש 38 יהפוך אותה לעיר של רבע מיליון.

רבע מיליון לכולם – לחילונים ולחרדים, לעולים חדשים ולוותיקים.

יש לי חלום ובאתי אליו שוב לממשלה, בפעם השנייה, ב-2009 ואמרתי: אני רוצה לחבר את מדינת ישראל, אני רוצה לבטל את הפריפריה. לא רק בגליל ובנגב, עם כבישים ורכבות ומחלפים ומנהרות, לא רק זה. גם פה, פריפריה בתוך המרכז, יש לנו יישובים שקשה להגיע אליהם ולא יאומן שבית שמש היא כל כך קרובה וקשה לה להתחבר לירושלים, קשה לה להתחבר לתל אביב משום שאין תשתיות יסוד. לכן אנחנו משקיעים היום 800 מיליון שקל, בשישה וחצי קילומטרים עם גשרים, עם מפלסים ועם נתיבים רבים כדי לאפשר את אותה גישה. כדי שבית שמש, על שכונותיה הישנות ושכונותיה החדשות, גם לחרדים וגם לחילונים, תצמח, תפרח ותתחבר למדינת ישראל.

חיבור הארץ בנתיבים – זה חלום, זה חזון שאנחנו מממשים אותו בצורה שיטתית ובהשקעה רבה. ההשקעה היא עצומה. אני קבעתי בשנת 2009 תקציב של כמעט 30 מיליארד שקל רב שנתי לממש את החזון הזה והוא מתגשם לנגד עינינו. המטרה – ביטול הפריפריה, בצפון, בדרום, במרכז וחיבור לכולם. הזדמנות שווה לכולם.

הדבר הזה נעשה וזו בשורה שהיא גם חברתית, גם כלכלית, גם לאומית – בשורה טובה.

זהו יום חג, יום חג לבית שמש, יום חג למדינת ישראל. שאו ברכה, כל מי שעסק בזה. כל הכבוד לכם, המשיכו בעבודה,.יש לנו עוד מה לעשות, יש לנו עוד מה לחבר".

 

 

מאת: בן ציון עטיה
מאת: בן ציון עטיה

 

 

 

 

 

 

צילום:
צילום: תקשורת רוה"מ
צילום:
צילום: תקשורת רוה"מ
צילום:
צילום:  תקשורת רוה"מ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: