מבזקים

אלאור אזריה בהצהרה לתקשורת: "אני נכנס לכלא בראש מורם"

תוכן עניינים

אלאור אזריה הלוחם שהורשע בהריגה ונשלח לשנה וחצי בכלא , דיבר לראשונה הערב (חמישי) בקולו כמה שעות לאחר שהחליט לא לערער לבית המשפט העליון ופנה לרמטכ"ל גדי איזנקוט בבקשה להמתיק את עונשו.

אלאור מסר ומסר הצהרה ובה אמר :

"אני מאמין שיכולתי לצאת זכאי, אבל המשפחה שלי ואני עברנו מסכת ייסורים במשך כמעט שנה וחצי שעלתה להוריי בבריאותם, ואני רוצה לחזור לשגרה כמה שיותר מהר , לכן אכנס לכלא לרצות את העונש שנגזר עליי, ולא אפנה לבית המשפט העליון".

הוא הוסיף כי הוא מבקש להעביר מסר לבני הנוער: "יש לנו ארץ אחת, בואו נשמור עליה. אני לא רוצה לחשוב על האפשרות שהמוטיבציה שלכם נפגעה בגלל המקרה שלי. אסור שזה יקרה. לכו לקרבי, תתנדבו, תתרמו כמה שאתם רק יכולים, למען העם והארץ. אין לנו ארץ אחרת ואני מבטיח לכם שפעלתי מתוך תחושת סכנה מידית בזירת הפיגוע, אבל בית הדין אמר את דברו.

"אנחנו חיים במדינת חוק, אז אני הולך לרצות את עונש המאסר שנגזר עליי בתקווה שיומתק. חשוב לי להדגיש – גדלתי בבית ערכי ומוסרי. אם הייתי יודע שלמחבל אין מטען, לא הייתי יורה. חיי הלוחמים מסביב וחיי שלי עמדו לנגד עיניי בזירה. ואחרי הכול, אני נכנס לכלא בראש מורם. אני אוהב את הארץ הזו בכל לבי אני אוהב את הצבא. אני אוהב אתכם ושוב מודה לכם מכל לבי על כל מה שעשיתם למעני. תודה רבה על הכול".

עוד הוסיף אזריה והודה לתומכים בו: "אני מרגיש צורך עז להודות לכם, עמדתם לצדי ולצד משפחתי, סייעתם להגנתי וקיבלתי מכם תמיכה ואהבה אינסופיים וזה לא מובן מאליו. עם ישראל, תודה – אני אוהב אתכם".

בקשת ההמתקה תידון לכל המוקדם אצל הרמטכ"ל בעוד כחודש, כאשר פסק הדין שדחה את שני הערעורים יהפוך חלוט. לבקשת ההמתקה של אזריה יצורפו חוות דעת של בכירים בצבא, בהם של הפרקליט הצבאי הראשי, תת-אלוף שרון אפק.

info1

7940327099388640360no

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: