מבזקים

הוגש כתב אישום באירוע רצח ללא איתור גופה

תוכן עניינים

הבוקר הוגש לבית המשפט המחוזי בנצרת, על ידי פרקליטות מחוז צפון, כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד עאוני זידאת בן 24 מנצרת עלית בגין רצח, למרות שלא שאותרה גופתה של הנרצחת.

בחקירה מורכבת ומקצועית שנוהלה בחודש וחצי האחרונים וראשיתה בתאריך 25.10.16, עת שלתחנת משטרת נצרת, נכנס עואני זידאת ו"התלונן" כי אשתו אחלאם זידאת (בת 20) נחטפה על ידי שני רעולי פנים באזור כביש 79 בזמן שחזרו מבילוי משותף בחיפה.

גירסת ה"מתלונן" לא נשמעה אמינה לחוקרי המשטרה והוא נעצר באותו ערב. שוטרי משטרת ישראל ערכו חיפושים נרחבים לאיתור המנוחה תחילה באזור שכונת בת גלים בחיפה ע"י  שוטרים ומתנדבים מיחידת הצוללנים של משטרת ישראל.

בחקירה הושקעו משאבים רבים בתחום האנושי והטכנולוגי ועם התקדמות החקירה החיפושים באמצעות יחידות המשטרה כגון: פרשים, כלבנים, מתנדבים ומסוקים שהתמקדו באזור נצרת עלית בניסיון לאתר את גופת הנרצחת.

מהחקירה עולה כי בתאריך 24.10.16, הגיעו בני הזוג לחדר שכור בנצרת עלית, שם על פי החשד חנק הנאשם את אשתו וגרם למותה.  לאחר הרצח הרים את המנוחה בזרועותיו אל מכוניתם ובהמשך אף נטל מגיסו את חפירה שככל הנראה שימש אותו לקבורת הגופה.

במהלך החקירה, נחקרו עשרות נחקרים ולמרות כל זאת מקום קבורתה של המנוחה אינו נודע.

 

מאת: עופר תמיר

צילומים: דוברות המשטרה

החשוד ברצח אשתו
החשוד ברצח אשתו

 

הנרצחת
הנרצחת

חיפושים אחר מקום קבורתה של הנרצחת

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: