מבזקים

רוה"מ בנימין נתניהו המריא לביקור מדיני בצרפת והונגריה

תוכן עניינים

ראש ההמשלה בנימין נתניהו המריא לפני זמן קצר לפריז בירת צרפת לקראת ביקור מדיני במדינה. בהמשך השבוע הוא ימשיך להונגריה לקראת ביקור מדיני שם. במהלך המסע הוא צפוי להיפגש עם מנהיגי צרפת, הונגריה, צ'כיה, סלובקיה ופולין.

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו לפני עליתו למטוס :

לפני כניסת השבת, שוחחתי עם ההורים של שני השוטרים הגיבורים שלנו שנרצחו בהר הבית. שלחתי להם חיבוק מכל אזרחי ישראל והשתתפות בכאב הנורא שלהם. הנחיתי גם לפני השבת להרוס את סוכות האבלים של המשפחות של המחבלים השפלים הללו והערב קיימתי דיון עם הצמרת של גורמי הביטחון, והנחיתי להציב מגנומטרים בשערים שדרכם נכנסים להר הבית. אנחנו מציבים גם מצלמות על תרנים מחוץ להר הבית, אבל הם נותנים שליטה כמעט מלאה על כל מה שנעשה שם. החלטתי שהחל ממחר, במסגרת המדיניות שלנו לשמור על הסטטוס-קוו, אנחנו נפתח את הר הבית בהדרגה, אבל עם אמצעי ביטחון מוגברים.

הערב אני יוצא לפריז להיפגש עם הנשיא מקרון. אנחנו נשתתף מחר בטקס מאוד מרגש לציון 75 שנים לגירוש יהודי פאריס למחנות ההשמדה. זה היה הצעד הראשון של השמדה רחבה של יהדות צרפת.
משם אני יוצא לבודפשט להיפגש עם המנהיגים של הונגריה, פולין, צ'כיה וסלובקיה. אנחנו מחזקים את הקשרים עם מדינות בחמש יבשות – אסיה, אפריקה, אוסטרליה, צפון ודרום אמריקה, אבל חשוב לנו מאוד גם להדק את הקשרים עם מדינות באירופה.

20157224_665652986974527_5938506015074567711_o

1

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: