מבזקים

ראש הממשלה סילק את ח"כ בצלאל סמוטריץ מלשכתו

תוכן עניינים

תקרית חריגה בדיון בלשכת נתניהו על פינוי עמונה: ראש הממשלה ביבי נתניהו סילק מלשכתו את חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', הבית היהודי בעקבות ריאיון שהעניק סמוטריץ לעיתון הארץ.

"אמרת עליי שאני לא ימין ולא אמין, אז אל תיכנס לכאן", הטיח נתניהו בסמוטריץ'. "לא רוצה לשבת איתך". בריאיון שפורסם השבוע במוסף הארץ צוטט סמוטריץ': "לצערי הרב נתניהו הוא לא ימין. עד שנתניהו הגיע, היה ברור בישראל בעולם, שיש ימין ושמאל. כשהשמאל בשלטון אפשר לדבר על חלוקת הארץ. כשהימין בשלטון, אין על מה לדבר. בא נתניהו ויצר מצג שווא, שלפיו יש קונסנזוס בין הימין לשמאל, לגבי פתרון שתי המדינות. זה לא נכון, זה שוחק את התודעה וגורם נזק גדול מאוד לעמדות ולאינטרסים של מדינת ישראל".

את תשובתו לנתניהו כתב סמוטריץ בטוויטר: "ממש לא תקפתי. העברתי ביקורת עניינית ומכובדת. מהיכרותי איתך אתה מסכים עם כל מילה שאמרתי. מכבד את רה"מ אבל עומד מאחורי כל מילה."

הערב (שבת) התקיימה פגישה בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט,זאת לאחר שהשניים נועדו ביום חמישי שעבר במשך ארבע שעות. נתניהו, שמתנגד לחוק ההסדרה, אולם לא מסכל אותו ככל הנראה כדי לא לשלם על כך מחיר בקרב מצביעי הימין, ניסה להציע לבנט שורה של הצעות על בסיס הפתרון של "נכסי נפקדים". הפגישה הסתיימה ללא סיכומים. מטרת הפגישה שזימן נתניהו עם בנט הערב היא ניסיון להגיע להסכמה.

בנט צייץ בטוויטר: "בניגוד לפרסום: אין שום סיכום לגבי הסדרת ההתיישבות ביו״ש ובעמונה. אנו מצפים שחוק ההסדרה יעבור במלואו ביום שני כמתחייב מההסכם הקואליציוני".

מאת: עופר תמיר

%d7%a0%d7%aa%d7%a0%d7%99%d7%94%d7%95

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: