מבזקים

מבוכה: אורגיה וסמים בדירה של הוותיקן

תוכן עניינים

בפשיטה של המשטרה על דירה בבעלות הכס הקדוש נעצר מזכירו של יועץ בכיר לאפיפיור, לאחר שבמקום נמצאו סמים וגברים שקיימו יחסי מין קבוצתיים. היועץ נשלח לגמילה במנזר ולפי דיווחים באיטליה, "האפיפיור זועם". המעצר מתרחש על רקע הסתבכות של קרדינל בכיר בוותיקן שנחשד בשורת עבירות מין.

מבוכה גדולה לוותיקן: מזכירו של אחד מיועציו הבכירים של האפיפיור פרנציסקוס נעצר בימים האחרונים לאחר ששוטרים של משטרת הוותיקן פשטו על דירה בבעלות הכס הקדוש ומצאו במקום סמים וגברים שקיימו אורגיה הומוסקסואלית.

על פי הדיווחים בתקשורת באיטליה, האיש שנעצר הוא מזכירו של הקרדינל פרנצ'סקו קוקופאלמריו, המשמש כנשיא המועצה לטקסטים משפטיים ומוביל את הפרשנויות של חוקי הכנסייה. עוזרו של הקרדינל התגורר בדירה עליה פשטה המשטרה בעקבות תלונות של שכנים שדיווחו על התנהגות מוזרה בדירה ועל אנשים רבים שמגיעים והולכים.

באחד העיתונים פורסם כי האפיפיור זועם בעקבות התקרית וכי העוזר נשלח לטיפול גמילה מסמים ונמצא כעת במנזר באיטליה. הפרסום המביך מגיע על רקע סערה אחרת שקשורה לוותיקן במסגרתה עזב הקרדינל הבכיר ג'ורג' פל וחזר לאוסטרליה כדי להתמודד עם האשמות נגדו על עבירות מין שביצע בעבר.

 

מאת: גבריאל ודררו

 

WhatsApp Image 2017-07-06 at 14.36.10

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: