מבזקים

אנונימוס: האם נאס"א צפויה להכריז בקרוב על גילוי חייזרים?

תוכן עניינים

האם סוכנות החלל האמריקנית נאס"א צפויה להכריז בקרוב על גילוי חייזרים? כך טוענים פעילים המזוהים עם קהילת ההאקרים אנונימוס, שהפיצו בימים האחרונים סרטון העוסק בנושא, ושעורר מאז עניין רב ברחבי האינטרנט ובתקשורת העולמית.

בסרטון, שהועלה ליוטיוב לפני שבוע, מסתמכים ההאקרים על דבריו של תומאס זורבוכן, מנהל עמית בנאס"א, שאמר באפריל, במהלך שימוע בקונגרס שעסק ב"התקדמות בחיפוש אחר חיים" בחלל, כי "הציביליזציה שלנו נמצאת על סף גילוי ראיות לחיים בקוסמוס".

בסרטון עצמו, מתייחסים פעילי אנונימוס גם לגילוי גז המימן בירח של כוכב הלכת שבתאי, לשכבת המים ב"אירופה", ירח של כוכב הלכת צדק, ולגילויים מדעיים נוספים. רק לפני כמה ימים דיווחה נאס"א כי טלסקופ החלל "קפלר" גילה 219 כוכבי לכת פוטנציאליים נוספים.

תגלית זו הגדילה את מאגר הכוכבים הכולל שהתגלה על ידי "קפלר" בארבע השנים האחרונות ל־4,034. מתוך אלו, אושש קיומם של 2,335 עולמות בבדיקות חוזרות. בכ־30 מתוך כוכבי הלכת האלו יש תנאים דומים לאלו שבכדור הארץ.

הסרטון זכה למיליוני צפיות בשבוע האחרון והציף מחדש לתודעה תיאוריות קונספירציה שונות לגבי מפגשים קודמים, כביכול, עם חייזרים. בשנים האחרונות חלה התעוררות בכל הקשור לחקר החלל בעקבות השתלבות מיזמים פרטיים של יזמי היי־טק, דוגמת אילון מאסק, המתכנן בד בבד עם נאס"א משימה למאדים.

עם זאת, למרות העובדה שפעילי אנונימוס מתמחים בפריצה למאגרי מידע שמורים של גופים ממשלתיים גדולים, הסרטון לא סיפק ראיות חדשות לאפשרות כי סוכנות החלל האמריקנית תציג ראיות לתגליות חדשות.

 

מאת: גבי ודררו

 

אנונימוס
אנונימוס

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: