מבזקים

אופק בוכריס גיבור בשדה קרב אבל אותי אכזבת

תוכן עניינים

לאורך כל הדרך מאז החלו חיילות לטעון ולהאשים את הקצין הבכיר והמצטיין בהטרדות מיניות ואף באונס, בוכריס המשיך לשקר ש"לא היו דברים מעולם".

בוכריס שיקר לשוטרי הצבא, שיקר לצבא, שיקר לבית הדין, שיקר למדינה, שיקר לחייליו, שיקר לציונות הדתית שראו בו מודל לחיקוי ואף לאשתו וילדיו. הוא שיקר לכולנו, לכל העם. הוא ללא ספק שקרן מניפולטיבי, מקצוען, שכן רק בפוליגרף יצא דובר שקר ואז האשים בעזות מצח ש"חוקרי מצ"ח מחפשים אותו". יוצא מכך שלטענתו הפוליגרף זייף. נכון שבוכריס ניצל מאשמת אונס, אבל זה רק כי החיילת בהודאתה אמרה ששכבה "קפואה" ולא צעקה.

אחרי שקראתי אין ספור כתבות, מקרים ותחקירים בנושאים דומים הבנתי, למרות שאינני פסיכולוגית שלעיתים נשים בזמן אונס נכנסות לשוק והלם טוטאלי
וכתוצאה מכך הן קפואות, לא צועקות ולא נאבקות. בספרי לימוד בפסיכולוגיה קוראים לזה "מצב של קיפאון".

למרות שאופק בוכריס ניצל מאשמת אונס, הרי שהוא הודה בהודאותיו שהינו עבריין מין. מדובר כאן במפקד בכיר שניצל את מרותו בחיילות צעירות הרבה מגילו שהיו תחת פיקודו. לאורך כל הדרך בוכריס אמר על החיילת המתלוננת שהיא: "ילדה שקרנית שהוזה הזיות וסובלת מאהבה נכזבת". פתאום הוא מודה ששכב עם הילדה השקרנית הזאת. מוזר. פתאום הוא מודה ששכב איתה בצימר. במקום ששעות ספורות לאחר מכן, מסתבר, הוא הביא את אשתו וילדיו לאותו צימר.

רוב האנשים בארץ, כולל בצבא באמת ובתמים האמינו לו. מילה של מפקד בכיר ומצטיין, עטור מדליות מול מילה של חיילת פשוטה צעירה. למי יאמינו? עשו לחיילת הצעירה שיימינג ברשת. אמרו שהיא שקרנית והוללת. ממציאה המצאות. "הפשיטו" אותה בבית הדין עד לפרטים הכי מביכים ונוראים שעברה תוך שניסו להוכיח שבוכריס חף מפשע והיא ממציאה המצאות. עשו עוול גדול לחיילת ולמשפחתה. עוול נורא.

נקודה חמורה נוספת שהגיע הזמן לדבר עליה היא האישה של הנאשם, שתמיד מגנה עליו. נלחמה לחפותו ושמו וטוענת שהמתלוננות משקרות ובעלה הוא היהלום שבכתר. גם אשתו של בוכריס נהגה כך כמו נשים רבות של אנשים מכובדים וידוענים בארץ שהואשמו בהטרדות מיניות.

לא אזכיר כאן שמות ומקרים. כולם יודעים ולצערי, ישנם הרבה עברייני מין בצמרת המדינה. עברייני מין שהורשעו כבר ומרצים עונשם בכלא. נכון שלפעמים מתגלים גם תלונות כוזבות, אך ברוב המקרים הנאשם נמצא באמת אשם. ואני שואלת, בשביל מה הגן אוטומטית ולצאת גם נבגדת וגם מטומטמת?

יש לי הצעה לנשים כאלה: שבו בשקט וחכו למשפט. אל תגנו באופן אוטומטי על הבעל. בשביל זה יש עורכי דין. כי אם בעלך כבייכול ייצא אשם ויודה בכך, את גם תדעי את מקומך איתו ואולי לא תמשיכי לעשות עוול לאותה מאשימה, אחרי מה שבעלך עשה לה.

אופק בוכריס, לדעתי העונש שקיבלת – מאסר על תנאי והורדה בדרגה, הוא עונש קל מידי למעשים ולשקרים המיוחסים לך. אתה אולי גיבור בשדות הקרב אבל אותי אכזבת. בגדת בכולנו.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: