מבזקים

תת אלוף עודד בסיוק מונה למפקד עוצבת הפלדה

תוכן עניינים

טקס חילופי מפקדים בעוצבת 'הפלדה' נערך היום, יום שני 13/6 במפקדת האוגדה במעלה אפרים, במעמד מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר, מפקדי האוגדה ולוחמיה, בני משפחה ומוזמנים נוספים.

תת-אלוף עודד בסיוק החליף בתפקידו את תת-אלוף אמיר אבולעפיה, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנה האחרונה וצפוי לעלות בימים הקרובים לדרגת אלוף ולהתמנות לראש אגף התכנון.

בטקס אמר מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר: עוצבת הפלדה, כשמה כן היא. רב זירתית, איתנה, גמישה, עוצמתית. משלבת את מגוון הכוחות ההתקפיים המובחרים של צה"ל. אמיר, הובלת את האוגדה תוך חשיבה וניתוח, העמקה ושימת דגש על מוכנות האוגדה לכל תרחיש ועימות.

בשנה האחרונה ביצעה האוגדה אימונים מהמורכבים ומהמאתגרים שבוצעו בצה"ל בשנים האחרונות ויחד עם המפקדים הבאתם את החטיבות והגדודים לרמת כשירות גבוהה ביותר. התרשמתי מאוד מסגנון הפיקוד והמנהיגות המייחדים אותך, מפקד ואדם יוזם אשר לא מקבל שום דבר כמובן מאליו, יצירתי, רותם ויסודי, הדורש מפקודיו אך קודם כל מעצמו, מצוינות. אני בטוח שבתפקידך הבא תבונתך ודרכי החשיבה שלך יעשירו את המטה הכללי והפעם יתרמו לעוצמתו ולאיכותו של כלל הצבא.

עודד, אני בטוח שכמו בתפקידיך הקודמים, גם בתפקיד זה תטביע את חותמך האישי ותפעל בנחישות ובחשיבה מקורית למימוש המשימות. אני ומטה הפיקוד עומדים לרשותך, בשיתוף פעולה לחיזוק האוגדה".

מפקד עוצבת "הפלדה" היוצא, תת-אלוף אמיר אבולעפיה: ״הנני מסיים קדנציה בתפקיד משמעותי זה של פיקוד על עוצבת הפלדה. תקופת עשייה משמעותית בה פעלנו יחדיו למימוש אחריותנו העיקרית, מוכנות האוגדה לחירום. עלינו להמשיך להיות דרוכים ומוכנים לכל אתגר מתפרץ ולפעול בו בתבונה. בסיוק ידידי, הנך מקבל היום יחידה מיוחדת הצרובה הישגיות, סטנדרט ביצוע גבוה וכן גמישה ומסתגלת מהר למצבים חדשים ולא צפויים. אני משוכנע ביכולותייך להמשיך להשפיע ולקדם את האוגדה, על יחידותיה, בכל תחום ובכל דבר שרק תבחר".

מפקד עוצבת הפלדה הנכנס, תת-אלוף עודד בסיוק אמר: "אנחנו בעיצומה של תקופה מאתגרת, מציאות המשתנה במהירות, התפתחות טכנולוגית ואויב מאתגר. בכל עימות נוכחי או עתידי, עוצבת 'הפלדה' על חטיבותיה ויחידותיה, תהיה המכריעה. אנו מחויבים לחשוב וליזום, להוביל תהליכים יצירתיים אך בד בבד להיות עם רגלינו על הקרקע – מוכנים תמיד. אני סמוך ובטוח כי מפקדי החטיבות, הגדודים והיחידות יובילו את יחידותיהם ויחד איתי את האוגדה כולה בכיוונים הנדרשים ואל התוצאות הרצויות בכל התחומים".

מאת: רות קרייתי

 

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: