מבזקים

איך צמיחה אישית קשורה להצלחה שלך?

תוכן עניינים

איך מגדירים קשרים בין-אישיים? מערכת יחסים בין שני אנשים  או יותר הנוטים להשפיע זה על זה, לחלוק את מחשבותיהם, ורגשותיהם ולהעביר מידע במידה זו או אחרת, אנחנו נוטים להקשיב לצד השני ולהיות מושפעים. אנחנו בסופו של דבר תמיד עוסקים בפעילויות משותפות אם זה חוגים, אם זה בעבודה, בכל מקום אפשרי.

קשרים בין-אישיים יכולים להתקיים ברמות שונות של קרבה, לכן היכולת  להניע אנשים לפעולה תמיד  נמצאת סביבנו. לא תמיד אנחנו שמים לזה לב, או שזה נמצא  במודעות שלנו. תמיד אנחנו מסתכלים על הדחוף, על הרגע. אנחנו רוצים להצליח, לעשות משהו ולא באמת יודעים מה יכול להניע אותנו להצלחה.

אז הנה הטיפים שלי איך צמיחה אישית יכולה לעזור לכם בעסק:

תדברו על זה: כל אדם שנמצא באינטראקציה אתך תשתף אותו במשהו טוב אחד שמישהו אחר עשה לך. היכולות הזו לעשות למישהו אחר טוב מניע אותך קדימה לעשיה גם אם אתה לא שם לב לזה.

תחשבו על זה: עשית עבודה מצוינת והשירות שלך היה מעולה. תמיד יחשבו עלייך וידברו עלייך כמה מצוין אתה וימליצו עלייך נכון. זה יביא לך עוד לקוח? ברור. אותו דבר מתקיים גם הפוך.

תמליץ על אנשים שאתה יודע שהם טובים: תמיד זה יחזור אליך חזרה

תקבלו עצות: תמיד תתייעצו עם אנשים שאתם סומכים עליהם שיתנו לכם עצה טובה. לא תמיד יש לנו תשובות להכל וגם אם אנחנו חושבים שכן. תמיד יש מישהו שניסה ומבין יותר ממה שאני חושבת וייתכן ויש להם מידע שיכול מאוד  לעזור לך ואפילו לחסוך לך כסף. אם תשאלו ותבדקו תבינו כמה כסף אתם יכולים לחסוך

הקימו קבוצת סיור מוחות: עם לפחות ארבעה, או חמישה אנשים שאתם תוכל להתקדם  לעבר המטרה שלך ולדבר בפתיחות על רעיונות, ללא משוא פנים.

עבודה משותפת: ברר מי עושה מה, מתי ועבור מי. תוכל למצוא קשרים נהדרים לצרכיך בעתיד ולצרכי האחרים בהם תפגוש.

תכנון: זכרו תמיד את מטרותיכם כאשר אתם מתחילים בפעילות חדשה. אל תחששו מכישלון. ראו את הכישלון כמשוב וכהזדמנות ללימוד ושינוי

תכננו יומן התנהלות יומית ותכנון איך אתם מגיע ליעד שלכם.

חלומות וחזון: אני תמיד אומרת שתמונות וכתיבה של החלום /חזון תמיד מקדמים לעבר המטרה ולכן תלו תמונה, תכתבו ותזכרו תמיד להתמקד במטרה שלכם.

תמצאו מורה רוחני שיסייע באמצעות משוב, הצעות, אתגרים ותמיכה. תנו לעצמכם תגמול לאחר השלמת המטרה. תמיד תתגמלו את עצמכם

גם כשנראה לכם שהגעתם לדבר שנראה הכי קטן, תמיד תדעו להעריך את זה ולהסתכל על זה ובמקביל תמיד תחפשו עוד מידע, איך אתם יכולים להתקדם ולאן כל יום הוא יום חדש ללמידה של משהו חדש

מוטיבציה: תחפשו הנעה להתמודדות אם אתגרים שצפויים להגיע, או שעומדים בדרככם. תיעזר בחברים, תתייעצו, תקבלו מידע ושתמיד יהיה לכם משהו חדש שיכול להניע אותכם.

אמונה: תמיד תאמינו בעצמכם וביכולות שלכם. דעו להסתכל היכן אתם מומחים. תמיד יש משהו שאנחנו פשוט עושים מעולה ולא תמיד אנחנו יודעים שזה הדבר.

אנחנו לא יודעים להסתכל על זה. זה בא לנו טבעי. אומרים לנו את זה, אבל פשוט אנחנו לא מאמינים בזה ואולי היכולות שלכם ברורים לכם, אבל לא תמיד אתם משתמשים בהם.

 

מאת: קרן ברנוי
מאת: קרן ברנוי. 

מאמנת אישית לקידום מטרות ופריצת דרך

 

nomad

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: