מבזקים

אישום : הבטיח לגרש שדים סימם וביצע מעשים מגונים

תוכן עניינים
בעל חנות ממזרח ירושלים אמר לתיירת שהוא רואה סביבה "רוח רעה" ושבחנות שלו יש מקום קדוש. הוא הציע לעשות לה מסאז' לטיפול בבעיה, הוסיף סם למים שנתן לה וביצע בה מעשים מגונים. מצלמות אבטחה תיעדו את האירוע.
הוא נעצר לאחר חקירה של משטרת ירושלים. במסגרתה הושגו די ראיות להעמידו לדין. התיירת מסרה עדות בטרם עזבה את הארץ .
האירוע התרחש לפני כשלושה שבועות כאשר התיירת, נוצרייה מאמינה, טיילה באזור רחוב ויה דולורוזה בעיר העתיקה בירושלים. בשעות אחר הצהריים עמד הנאשם מחוץ לחנותו, ראה את התיירת והזמין אותה להיכנס לחנותו תוך שהוא מציג את עצמו בכזב כנוצרי המאמין בישו. הוא אמר למתלוננת כי בחנותו יש מקום קדוש לדת הנוצרית.
על פי כתב האישום, בעל החנות אמר לתיירת כי הוא רואה שיש "רוח רעה" סביבה והציע לעשות לה טקס "גירוש שדים". הוא לקח אותה לאזור בחנות שבו לטענתו נמצא סלע קדוש לנצרות, ואמר לה שעליה לרקוד לאלוהים ולפשוט את בגדיה. התיירת הורידה את הז'קט שעל גופה וכן את הנעליים והגרביים, אולם אז אמרה לנאשם כי קר לה והיא שמה את בגדיה בחזרה.
בשלב זה ביקש הנאשם מהמתלוננת רשות לבצע לה "מסאז' קדוש" ועשה זאת תוך שהוא מבצע בה מעשים מגונים. בשלב זה ביקשה המתלוננת לעזוב את החנות, אך הנאשם אמר לה כי לא ניתן להפסיק את "הטיפול" באמצע, אחרת היא תסבול מחלומות רעים בלילה. המתלוננת המשיכה להתפלל באזור שהוגדר על ידי בעלי החנות כ"סלע הקדוש", ואז הוא הביא לה בקבוק מים שאליו הכניס סם מסוג MDMA, "במטרה לערפל את חושיה ולהקטין את כושר התנגדותה למעשיו בגופה", כך על פי כתב האישום.
הוא המשיך במעשיו ודרש ממנה להתפשט – אולם אז הצליחה התיירת להתעשת ויצאה מהחנות. היא החלה להרגיש ברע וסבלה מכאבים בחזה, קוצר נשימה, הקאה וכאבי ראש, והובהלה לבית חולים.
אחרי שהתיירת התאוששה היא הגישה תלונה במרחב דוד של משטרת ירושלים, וזו פתחה בחקירה במטרה לאסוף ראיות נגד הנאשם, תושב מזרח העיר.
עדותה של התיירת קיבלה חיזוק ממצלמות האבטחה שאוששו את הפרטים שסיפרה בחקירה. מצלמות האבטחה צפויות לשמש ראיה מרכזית במשפט שיחל בקרוב בבית המשפט בירושלים. בעל החנות מואשם במעשה מגונה בהסכמת האישה שהושגה תוך מרמה, ניסיון למעשה מגונה תוך ניצול מצב המונע מאדם לתת הסכמה חופשית, שימוש ברעל מסוכן ושימוש בסם לצריכה עצמית.
תמונת אילוסטרציה
תמונת אילוסטרציה

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: