מבזקים

וילונות לבית: ככה תעצבו את הבית בעזרת וילון לכל חדר 2021

תוכן עניינים
וילונות לבית

וילון מוסיף המון לכל חלל עיצובי: וילון לחדר, וילון  לסלון ויליון למשרד. אם רצונכם לשדרג נכס הנמצא בבעלותכם, וילונות על החלונות יעשו לכם את העבודה.

וילונות לבית – יריעות בד עושות את ההבדל

זו בסך הכול יריעת בד ארוכה, לעיתים אפילו ללא שום עיטור, או דוגמא רקומה. אז איך היא עדיין משפיעה בצורה כל כך משמעותית על החלל בו היא נמצאת? פשוט משום שהיא מכניסה אליו צבע ושוברת את המונוטוניות והשגרתיות של הקירות הרגילים. הנפילה הרכה של הבדים, הגיוון, החידוש והיופי שמביא איתו כל וילון, הם שיוצרים את העיצוב המיוחד.

מהם סוגי הוילונות לבית?

לבחירת וילון לבית אנחנו ממליצים לכם להיעזר במעצב וילונות או לפחות להתייעץ איתו כשאתם מעצבים את הדירה. הבחירה של הצבעים, אורך הוילונות והסוג המתאים ביותר, דורשים מחשבה עמוקה וניסיון לא מועט בתחום. מעצבי וילונות יודעים בדיוק איך להתאים וילונות לכל חדר.

ישנם סוגים רבים של וילונות,ולכן קשה עוד יותר להחליט,איזה וילון יתאים? אלה הם חלק מהסוגים הקיימים בשוק ונחשבים לנפוצים ביותר:

• וילון ונציאני
• וילון רומי
• וילון אוסטרי
• גלילה
• וילון ורטיקאלי

וילונות לבית מאפשרים ליצור את האווירה הנכונה

אם אתם מחפשים דרך ליצור אווירה מסוימת – רומנטית?מסתורית?חדשנית? או הייטקית? – וילונות יכולים לעשות עבורכם את העבודה. אם זה בעזרת מעצב וילונות מנוסה או לבד, תוכלו להגיע למצב בו אתם משיגים בדיוק את האווירה שרציתם, בלי להשקיע יותר מידי זמן ובעיקר בלי להוציא סכומי כסף מוגזמים.

וילון לכל חדר

עם התפתחות שוק הוילונות, התווספו עוד ועוד אפשרויות בהן אתם יכולים להשתמש, בדיוק למטרה שרציתם. היום תוכלו למצוא וילון שמיועד מראש לאזור מסוים בבית או במשרד, אם זה המטבח, הסלון, חדר השינה או האמבטיה. וכאשר לכל אזור יש וילון,שמתאים לו, העיצוב קל הרבה יותר.

 

וילון זכוכית למרפסת
וילון זכוכית למרפסת, קרדיט: צל וילון

וילון זכוכית למרפסת

וילון זכוכית למרפסת מיועד לסגירת מרפסת ע"י זכויות הזזה מתקפלות הנאספות לצידי החלל, מדובר במוצר מהפכני אשר מאפשר לסגור את המרפסת בצורה ולאפשר לדיירי הבית להנות ממרפסת סגורה וממוזגת בכל עונות השנה, בנוסף על וילון הזכוכית ניתן להתקין וילונות הצללה אשר ימנעו מהשמש להיכנס לחלל המרפסת.

שילוב בין הוילונות לשאר פרטי הבית

כשאתם מחליטים להשקיע בעיצוב הבית בעזרת וילונות, התחשבו גם בשאר הפריטים שקיימים בדירה. כלומר, אם יש לכם רהיטים בגוון או בסגנון מסוים, קנו וילון, שיתאים אליהם. אם כבר התחלתם לעצב והוספתם לדירה טפטים ושטיחים, שלבו אותם עם הוילונות וכך תקבלו את העיצוב המושלם ביותר, עיצוב עם חשיבה כוללת.

וילונות לבית – להשקיע מעט ולקבל הרבה

הוילון ידוע כפריט לא יקר במיוחד, אך כזה הנותן תמורה מלאה ואף יותר מכך לכספכם.אין כאן עבודה ממושכת, התקנה מסובכת או שעות של התאמות. וילונות הם פריטים,נוחים נקיים וקלים לשימוש. הוילונות יהפכו לדובדבן שבקצפת בעיצוב הבית. איתם תקבלו את המראה המושלם.

וילונות הסטה עם כותרת
וילונות הסטה עם כותרת
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: