מבזקים

איום ישיר לחיזבאללה: "אם תעזו לתקוף אנחנו נגיע עד אליכם"

תוכן עניינים

אביחי אדרעי דובר צה"ל בערבית ציין בפייסבוק שלו לפני כשעה תגובה לחיזבאללה תוך שהוא מזהיר את השלטון הסורי ואת אירן, שכל פעולה נגד ישראל או הפגזה, "אנחנו נכנסים אליכם בכל הכוח".

תקשורת חדשה יוצאת בשבועות האחרונים בין חיזבאללה לדובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי כאשר כל צד מגיב לשני בתמונות עם הודעות רשומות על גבי קרטונים.

כזכור, לפני מספר שבועות הזהיר דובר צה"ל בערבית את החיזבאללה מפני תקיפה בישראל. ימים ספורים אחר כך הוא נענע בצילום תמונה של לוחם חיזבאללה מעבר לגדר הצפוני, שהחזיק בידו שלט עשוי קרטון בו הוא מזהיר את ישראל מפני פלישה קרובה לגליל. מסתבר שבישראל לא נשארים חייבים לאתגר, וכאמור הוציא הערב דובר צה"ל בערבית אביחי אדרעי מענה חד לחיזבאללה עם אזהרה לבל ינסו לפגוע בישראל.

בנוסף, בסרטון שפרסם הערב, הודיע אביחי אדרעי כי חיל האוויר הישראלי נמצא במצב של תקיפה ולא של הגנה ועדיף לחיזבאללה שיישארו בגבול הצפוני בשקט. עוד פונה הדובר לאזרחי לבנון ומציין שישראל יעשו את המקסימום שאזרחי לבנון לא יפגעו.

תגובת החיזבאללה לא איחרה מלהגיע. תמונות נשלחו במדיה של כלים צבאיים ישראלים כשהם מושמדים. כל זה נותן הרגשה שמסתמנת מלחמה במדיה התקשורתית ודבר שכזה בהחלט עלול להבעיר את השטח במיוחד כשדובר צה"ל מעורב אישית ב"מלחמה" הזו.

נכון להיום, המצב בסוריה בכי רע. כל הארגונים הטרוריסטים במזרח התיכון ובסוריה במיוחד, התפוררו ונשאר ארגון אחד שהוא החיזבאללה שמהווה איום על מדינת ישראל ואזרחיה. לכן אחרי פינוי כל הארגונים מהגבול הצפוני, נשארה ישראל בחזית ישירה עם חיזבאללה, הן בגבול הגולן והן בלבנון.

אלו ששומרים על גבם של חיזבאללה, הם הצבא הסורי ואירן. אלו שלושה טבעות חזקות מאוד שמהווים איום רציני על גבול מדינת ישראל וקיום ישראל. כאן מסביר דובר צה"ל אביחי אדרעי הדובר שכל אדם שמסתיר את עצמו במסיכה ומנסה לאיים עלינו בדרך עקיפה, אנחנו נדע איך לשרוף וחסל אותו.

סביר להניח שדובר צה"ל מתכוון לאיראנים ולרוסיה שתומכת באירן ובסוריה. אחרי התרגיל הכי גדול שהיה אי פעם בתולדות מדינת ישראל בצפון לפני כשבוע, ההרגשה היא שמתרחש משהו רציני. השאלה הנשאלת היא האם המלחמה הזאת אם תפרוץ, יהיה לה יעד חדש על אדמה אחרת חוץ מסוריה? (הכוונה לירדן).

נדמה שישראל מחכה בקור רוח ובסבלנות רבה ועוקבת אחרי ההתרחשויות באזור, בזהירות ובתזמון והדברים שנשא הערב דובר צה"ל אביחי אדרעי מסמנים עוד חריגה מעל פני השטח ואפשרות להתרחשות רצינית שיכולה לפרוץ כל רגע.

אם כן, נשאלת השאלה, האם ישראל עלולה להגיע לדמשק באופן מוחשי? והאם היא תיישם את התוכנית הבין לאומית לחלוקת סוריה? על כך ימים יגידו.

 

מאת: סמיר חלבי
מאת: סמיר חלבי

 

 

 

 

 

 

צילומים פורסמו במדיה החברתית הלבנונית

 

תשובה לחיזבאללה 1 תשובה לחיזבאללה 2 תשובה לחיזבאללה 3 תשובה לחיזבאללה 4 תשובה לחיזבאללה 5 11 12 13 14 15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: