מבזקים

בצל האזעקות: קבלת פנים לרגל 75 שנים למדינה בשגרירות ישראל באוקראינה

תוכן עניינים

שגרירות ישראל בקייב אוקראינה קיימה אמש קבלת פנים לרגל 75 שנה לישראל, לראשונה מאז הפלישה הרוסית לאוקראינה בחודש פברואר בשנה שעברה. באירוע השתתפות למעלה מ-600 אורחים, בהם סגן שר החוץ מקסים סובח, יועץ הנשיא מיכאילו פודוליאק, השר לתעשיות קריטיות, השרה לענייני וטרנים, שרת הרווחה וראש סיעת משרתי העם בפרלמנט האוקראיני

אהרון קלפה | כ״ה באייר ה׳תשפ״ג | יום שלישי 16 במאי 2023 | מערכת ישראל ניוז

בנוסף נכחו באירוע גם ראש המודיעין הצבאי האוקראיני, ראשי עיריות קייב ואודסה, שגרירים זרים ונציגי הקהילה היהודית ואורחים נוספים. במהלך קבלת הפנים נשמעו מספר אזעקות אך לאור האירוע שהתקיים במתחם ממוגן, החגיגה נמשכה כסדרה.

צילום: שגרירות ישראל באוקראינה

סגן שר החוץ האוקראיני, מקסים סובח, היה נואם הכבוד באירוע, בירך את ישראל על יום חגה והדגיש כי אוקראינה שואבת השראה עמוקה מהמאבק לעצמאות של מדינת ישראל.

שגריר ישראל באוקראינה מיכאל ברודצקי סיכם: "היה לנו חשוב לחגוג הערב בקייב את יום עצמאות של מדינת ישראל, על אף האזעקות ואולי אפילו למרות שכך, הייתה זו הזדמנות נוספת להפגין את תמיכת מדינת ישראל באוקראינה ולשמוע את הערכת בכירי הממשל האוקראיני לישראל. אנחנו נמשיך לחזק את הקשר בין המדינות והסולידריות בין העמים ונאחל לכך שבשנה הבאה נקיים חגיגה גדולה יותר כשהשלום ישרור כאן".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: