מבזקים

אפרים בולמש: "נתניה בראשותי תקים בחופים מסעדות הפועלות בשבת"

תוכן עניינים

כך אמר המשנה לראש העיר נתניה והדגיש בדבריו כי המסעדות שיקים בעיר יפעלו לצד מסעדות בחופים ששומרות כשרות. בנוסף, יוביל בולמש חנייה חינם לגמלאי העיר, כמו ברמת גן

מאיר אוליאל | י״ד בשבט ה׳תשפ״ד | יום רביעי 24 בינואר 2023 | מערכת ישראל ניוז

המועמד לראשות העיר אפרים בולמש, שבימים אלה מנהל מאבק ציבורי מול משרדי הממשלה בעקבות סחף החולות שהוביל לחשיפת כבלי תקשורת בחופים, דבר המהווה סכנה ביטחונית ובטיחותית ומצביע על סיכון רב לעתיד מצוקי נתניה במרכז וצפון העיר, הציג את חמש הפעולות שיבצע בחופי נתניה עם היבחרו לתפקיד ראשות העיר.

"נתניה בראשותי, תחזיר את חופי נתניה לתפארתם ואת התושבים למרכז. מי שמכיר אותי, יודע שאצלי המעשים מדברים".

מה הם חמשת המהלכים שתוביל במידה ותיבחר לראשות העיר?

"אקים בחופי נתניה מגלשות מים, בדיוק כפי שהיה עד לפני 25 שנה, אפעל להקמת מזח דייגים ואקדם אטרקציות ימיות אמיתיות. יש לנו 16 קילומטר של חופים, שמרביתם לא מנוצלים. אחייב הקמת מסעדות חדשות הפועלות בשבת, לצד מסעדות ששומרות כשרות. לא ייתכן, שנתניה כעיר תיירותית, לא מעניקה בחופי הים את המינימום הנדרש בסופי שבוע".

איך בכוונתך למשוך את הצעירים לחופי העיר ואת הגמלאים ובעלי הרכבים בשל המחסור בחנייה?

"אחזיר לחופים את מסיבות החוף ומסיבות הרחוב, כי מגיע לכולם ליהנות ועם כל הכבוד להרכב השמרני שיש היום במועצת העיר, הרכב שאחראי במידה רבה על הפגיעה המתמשכת באזור הכיכר וחופי הים, יש עשרות אלפי נתנייתים שממלאים את חוף נעורים, מכמורת, כושי והרצליה. בעניין בעיית החניה, אקים חניונים תת קרקעיים מתחת לאזור כיכר העצמאות וטיילת גד מכנס, כי חייבים נגישות מלאה לים. מה גם, שזה יתרום לחיזוק המצוק ויאפשר הזרמת תנועה גדולה למרכז העיר. מעבר לכך, נתניה בראשותי תעניק לגמלאי העיר חנייה חינם ברחבי נתניה (וגם בחניונים בחופים), כי אם ברמת גן זה אפשרי – כך יהיה גם בנתניה".

אולי תרצו לקרוא גם את זה:

סכנה ברורה ומיידית: סחף חולות חשף קווי תקשורת המחברים את ישראל עם אירופה

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: