מבזקים

טקס קבלת פיקוד משטרת מרחב אילת

תוכן עניינים

טקס קבלת פיקוד נערך היום במשטרת מרחב אילת במעמד סגן מפקד המחוז הדרומי, תת-ניצב חיים שמואלי, ראש עיריית אילת מר אלי לנקרי, הרבנים הראשיים של העיר אילת, בעלי תפקידים מגופי הביטחון, החירום וההצלה בגזרת העיר אילת, סגל פיקוד של משטרת המחוז הדרומי ומרחב אילת, בני משפחות, קצינים, שוטרים ומתנדבים

אהרון קלפה | י״ט בשבט ה׳תשפ״ד | יום ראשון 28 בינואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

לתפקיד מפקד משטרת מרחב אילת מונה נצ"מ אליהו שמול, שהחל היום את תפקידו בתום תקופה ממושכת בה נשא באחריות הפיקודית סנ"צ משה קראדי.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

את פתיחת נאום כניסתו לתפקיד הקדיש לחללי משטרת ישראל שחירפו את נפשם בקרבות בתאריך 7.10.23 ואמר: "לכם מגיעה זכות הראשונים ונעשה הכל כדי להיות ראויים להקרבתכם".

בהמשך נאומו אמר: "אירועי השביעי באוקטובר לימדו אותנו כי אנחנו טובים יותר כשאנחנו עובדים יחד, אין ספק כי הצלחת המשטרה תלויה בשיתוף פעולה המיוחד שקיים כאן עם כל הגורמים. יחד נפעל למען העיר אילת ויישובי המועצה האזורית חבל אילות. אני מקבל היום את הפיקוד על מרחב אילת בתחושת אחריות גדולה ושליחות, נכון ומוכן לאתגר האישי, המשפחתי והמקצועי. זכות גדולה נפלה בחלקי לסגור מעגל ולפקד על מרחב אילת בו שירתי כסגן מפקד המרחב".

ראש עיריית אילת, מר אלי לנקרי, בירך את משטרת ישראל בכלל ואת שוטרי מרחב אילת בפרט ואמר: ״תחנות המשטרה המקומיות הן אבן היסוד ליצירת קהילות בטוחות, איתנות וחסונות. לשמחתי, יש לנו באילת שדרת פיקוד של קצינים ושוטרים מצוינים, שעושים מלאכתם במסירות ובמקצועיות רבה ובצד משימות הביטחון השוטף הם גם עוגן קהילתי״.

עוד בדבריו הודה ראש העירייה בשם כל תושבי העיר לסנ"צ משה קראדי על תפקודו כממלא מקום מפקד משטרת המרחב בתקופה מאתגרת מאוד תוך הפגנת כישורים ויכולות שהעצימו את תחושת הביטחון בגזרה הן בשגרה והן בחירום, ואיחל הצלחה למפקד הנכנס, נצ"מ אלי שמול, ובירך אותו שימשיך להוביל את מרחב אילת בהצלחה למען שלומם וביטחונם של תושבי אילת והבאים בשעריה.

סגן מפקד המחוז הדרומי תת-ניצב חיים שמואלי הביע את הערכתו ושיבח את מסירותם של שוטרי מרחב אילת על העשייה הביטחונית המתמשכת בצל הלחימה ועל פועלם לאורך כל השנה כדי להבטיח את תחושת הביטחון של תושבי העיר והנופשים בה.

במהלך נאומו אמר: "היכולת לעמוד באתגרים ממחיש לנו את החשיבות במשטרה חזקה ואפקטיבית. זה מחייב אותנו למוכנות ודריכות מבצעית להתאים את עצמנו למציאות המשתנה לכל משימות השגרה ומצבי החירום בכל אירוע ובכל תרחיש. ישראל נמצאת במצב מלחמה והחלפת הפיקוד היום נערכת בתקופה מאתגרת ורגישה. שמול, שימשת בעבר כסגן מפקד המרחב ולך היכרות עמוקה על המרחב על כל מרכיביו ואתגריו – זהו יתרון משמעותי בכניסה לתפקיד. הידע והניסיון אותם צברת לאורך שירותך בתפקידים השונים יעמדו לצידך במשימות ובאתגרים ותוביל את המרחב לשיאים חדשים בחוכמה ובנחישות".

לסנ"צ משה קראדי אמר: "אני מודה לך על תקופה ארוכה בה הובלת את מרחב אילת כממלא מקום באופן הראוי לכל הערכה. באהבת האדם ובתכונות הייחודיות המאפיינות אותך הובלת את המרחב בתבונה רבה והבאתם אותו להישגים מרשימים שישפיעו על עתידו. אתה קצין איכותי עתיר ניסיון מבצעי ופיקודי ואני סמוך ובטוח שתצליח במעלה הדרך".

צילום: דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: