מבזקים

תקפו מאבטח בבית מלון וקיבלו כתב אישום חמור

תוכן עניינים

המשטרה עצרה שני מפונים, ביניהם קטין, שתקפו מאבטח בית מלון כמעשה נקמה על כך שהרחיקם מהמלון. כתב אישום חמור ובקשת מעצר עד תום הליכים הוגשו נגדם בשבוע שעבר

יהודית רימון | ט׳ באדר ב׳ ה׳תשפ״ד | יום שני 18 במרץ 2024 | מערכת ישראל ניוז

בסוף חודש ינואר הבחין מאבטח מלון הרודס בשני נערים, האחד בן 18, השני קטין שנמצאים בחדר האוכל של עובדי המלון וסועדים בו יחד עם חברם שהוא מפונה מאחד מיישובי הדרום ששוהה בהיתר במלון יחד עם משפחתו. כל זאת לאחר שנכנסו למלון ללא היתר וללא רשות.

המאבטח פנה לשניים ובו במקום, למורת רוחם, הוציא אותם מחדר האוכל ומהשטחי המלון.
בתאריך 28.2.24 הוזעקו שוטרי מרחב אילת למלון הרודס, עם קבלת דיווח אודות תקיפת מאבטח ע"י שניים.

בו במקום גבו השוטרים עדות מהמאבטח ממנה עלה כי המאבטח הותקף ע"י אותם הבחורים אותם הרחיק מהמלון כמה שבועות קודם לכן.

מיד בסמוך לכך פתחה משטרת מרחב אילת בחקירת נסיבות האירוע ותוך זמן קצר הצליחו השוטרים להתחקות אחר זהות שני החשודים ועצרו אותם לחקירה.

החקירה העלתה כי השניים, שוהים באחד מבתי המלון אילת בעקבות פינויי יישובם בעקבות המלחמה, ביקשו להיכנס למלון הרודס על מנת לשהות בו יחד עם חבר אחר שלהם (מפונה אף הוא, השוהה במלון יחד עם משפחתו) משלא אושרה כניסתם ע"י המאבטחים, נכנסו על דעת עצמם ואף הגדילו לעשות וישבו בחדר אוכל עובדים וסעדו בו.

משהבחין בהם המאבטח הוציאם מחדר האוכל והרחיקם מכותלי בית המלון. על אף חלוף הזמן,

השניים ביקשו לנקום את הוצאתם מהמלון, וביום 28.2.24 בשעת לילה מאוחרת, הבחינו במאבטח, זמן עבודתו במלון בעת ששהה בחדר הביטחון הסמוך לחניון מלון הרודס, ותקפו אותו – האחד באמצעות התזת גז פלפל בעיניו והשני באמצעות זריקת אבן בה הצטייד מבעוד מועד וחפצים נוספים שהטיח על פניו, כל זאת כשהם מתריסים באוזניו: "אתה לא מתבייש לזרוק לנו את האוכל בפנים?". בעקבות תקיפתם נגרמו למאבטח חבלות והוא נזקק לטיפול רפואי ממושך.

חוקרי המשטרה באילת סבורים היו כי מעשיהם של השניים, הדרך בה הסיגו גבול למלון ותכנון מעשה נקמתם במאבטח, מעידים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת מהם ופנו לבית המשפט בבקשה לעצור את השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם ולא להסתפק בחלופת מעצר אחרת.

בימים אלה הגישה חטיבת התביעות של משטרת אילת כתב אישום המייחס להם עבירת תקיפה וחבלה ממשית ע"י שניים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים נגדם.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: