מבזקים

כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן

תוכן עניינים

צפו בשוטרי מרחב אילת מדליקים נר ראשון של חנוכה יחד עם בני משפחות ביבס וקהילת שורדי השואה באילת

אהרון קלפה | כ״ד בכסלו ה׳תשפ״ד | יום חמישי 7 בדצמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

משטרת מרחב אילת אירחה במעמד חגיגי ומרגש את בני משפחות החטופים השוהים באילת בימים אלו ואת קהילת שורדי השואה אותה מאמצת לחיקה מזה זמן רב

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

בין המשתתפים: ראש העיר, מר אלי לנקרי, סגנו, מר סטס דינקין, מר אלי ביבס, סבם של בני משפחת ביבס החטופים בעזה, השוהה באילת בימים אלה, מר אבנר כרם, יו"ר עמותת שורדי השואה באילת, גברת צביה דיקמן, רכזת הקרן לרווחת נפגעי השואה, שוטרים ומתנדבי משטרה.
המשתתפים צפו בשידור חי בטקס הדלקת נרות חנוכה שהתקיים במעמד מפכ"ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז הדרום של המשטרה ניצב אמיר כהן, בתחנת משטרת שדרות, ובסימן גבורתן של השוטרות והלוחמות במלחמת חרבות ברזל.

מ"מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ"צ משה קראדי: "עצם ההתכנסות שלנו יחד, להדלקת הנרות, הבאת האור והעצמתו מיום ליום במהלך שמונת ימי החג, מייצרת לכידות ואחדות – בין בני משפחה, חברים, ובמקרה שלנו בין המשטרה לקהילה. לכידות ואחדות להם העם שלנו זקוק בימים אלה יותר מתמיד – כי כל אחד מאתנו הוא אור קטן וכולנו יחד אור איתן. אור איתן רק באמצעותו נוכל להילחם בחושך ולהגביר את האור".

אלי לנקרי, ראש עיריית אילת ברך את מפקדי ושוטרי המרחב הפועלים ללא לאות בחירום ובשגרה ואמר: ״כולנו מצדיעים לשוטרים הפועלים בגבורה וכואבים את קורבנם של השוטרים שלחמו בגבורה רבה באויבנו. אני מודה לכם שוטרי אילת על שיתוף הפעולה לאורך כל הדרך לצד הגנה מרבית על גזרת אילת ועל עשייתכם למען הקהילה האילתית, ביניהם שורדי השואה ובני הנוער של תנועת שחקים באילת, עשייה מרגשת ומחממת לב״.

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: