מבזקים

עדת ראייה: "שמעתי בום, ראיתי משהו עף ואז ראיתי את הילד על הרצפה"

תוכן עניינים

הדריסה של רפאל בן ה-4, ההפגנות של בני העדה האתיופית, הפערים בין גרסת המשטרה לפרקליטות בזמן אמת, פגישת בני משפחתו של הילד בפרקליטות ועדותה של ג'ואנה, יתכן והיא עדת ראייה היחידה באותה תאונה וטרגדיה

רות קרייתי | י׳ באלול ה׳תשפ״ג | יום ראשון 27 באוגוסט 2023 | מערכת ישראל ניוז

תיק רפאל אדנה ז"ל חוזר להשלמת חקירה: בני משפחתו של רפאל אדנה ז"ל הגיעו היום למשרדי הפרקליטות וצפו בתיעוד ממצלמות האבטחה שתיעדו את הרכב בו נהגה של קרול פסלר בת ה-80 לפני ואחרי התאונה. בפרקליטות הסבירו למשפחה על הממצאים בתיק.

הצילומים הוצגו למשפחה ובפרקליטות הסבירו להם כי היידי הייתה חשודה בתיק כיוון שהרכב רשום על שמה, אולם היא לא הייתה במקום התאונה. גם איכון שבוצע לטלפון שלה הראה כי לא הייתה במקום.

בתוכנית הערב של איילה חסון בכאן 11 הציגה חסון סיפור אחר לגמרי עם עדת ראייה בתאונה בה נהרג רפאל אדנה, אישה בשם ג'ואנה, שאמרה: "שמעתי בום, ראיתי משהו עף ואז ראיתי את הילד על הרצפה. והתחלתי לצעוק 'הילד' הילד'".

עוד דיווחה חסון: "מי משקר? בעיקר אותנו והשאלה היא למה. מי לא אומר אמת לציבור? בפרשת דריסת הילד נשארו סוגיית ההפקרה, סוגיית העלמת הראיות ושיבוש החקירה.

מדהים, שעו״ד שגיא שגב תובע מטעם הפרקליטות מתראיין ברדיו ומסנגר על הנהגת שדרסה למוות את רפאל בן הארבע. ״התאונה הייתה בלתי נמענת״ יכול להיות, אבל מה עם ההפקרה? בזריזות מדהימה הם הגיעו להחלטה, סך הכל תיק מוות של ילד אתיופי. יש תיקים שלוקח להם חודשים או שנים להחליט".

אנחנו נמשיך לעקוב ולדווח

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: