מבזקים

שיירה של 10 כלי רכב שנסעו לחתונה במגזר הערבי, נעצרו בידי המשטרה

תוכן עניינים

כוחות המשטרה של המחוז הדרומי ולוחמי מג"ב פעלו בסוף השבוע האחרון בצירי התנועה בדרום במסגרת התוכנית המחוזית נסיעה קלה, במאבק הנחוש בתופעות בריונות בכביש. פעולות אכיפה תנועה בוצעו כלפי 10 שיירות כלי רכב שנסעו בכבישים במסגרת חתונות בחברה הערבית

משה פריאל | י״ז באלול ה׳תשפ״ג | יום ראשון 3 בספטמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

כוחות המשטרה של מרחב הנגב בשיתוף לוחמי יחידת יואב ומג"ב, מתנ"א, בח"מ דרום ויחידת התצפיות המחוזית 'מגדלור', פעלו זה השבוע השלישי נגד תופעות של בריונות בכביש וזאת במסגרת התוכנית המחוזית 'נסיעה קלה' שמוביל מפקד המחוז, ניצב אמיר כהן. תכלית התוכנית היא מתן ביטחון אישי בצירי התנועה לאזרחים באמצעות פעילות מוגברת בצירים ומאמץ נחוש ובלתי מתפשר בתופעות הבריונות בכבישים.

במסגרת ההערכות שהתקיימה בסוף השבוע האחרון בפיקודו של מפקד תחנת העיירות סנ"צ יוגב אטיאס, נפרסו עשרות שוטרים שפעלו במרחב הנגב ובצירי התנועה בכבישי הדרום וזאת לאחר מיפוי מוקדם וממוקד של נתיבי הנסיעה המתוכננים של שיירות כלי רכב הנערכות במסגרת חתונות ביישובים ובפזורה הבדואית.

במהלך הפעילות אותרו 10 שיירות של כלי רכב אשר לוו על ידי כוחות המשטרה ובוצעו פעולות אכיפת תנועה שכללו בדיקה של 54 רכבים, מתן 76 דו"חות תנועה והורדה של כלי רכב מהכביש.

בפעילות אכיפה על כביש 31 נעצר נהג לחקירה לאחר שנתפס נוסע במהירות של 196 קמ"ש ובבדיקת מכשיר "הינשוף" שבוצע לנהג הרכב התקבלה אינדיקציה של 617 מיקרוגרם אלכוהול בגופו. רישיונו של הנהג נפסל למשך 30 ימים ורכבו הושבת לתקופה זהה.

במהלך הפעילות אכיפת תנועה בכביש 31, בסמוך ליישוב לקייה, נעצר נהג בחשד לנהיגה תחת השפעת סמים. בבדיקת סמים התקבלה אינדיקציה לשימוש בסמים מסוג מריחואנה ואקסטזי.
החשוד נעצר לחקירה בתחנת העיירות, רכבו הושבת ורישיונו נפסל למשך 30 ימים.

במסגרת פעולות אכיפת התנועה נעצר נהג לחקירה בחשד כי נהג בזמן פסילה בפעם שלישית בעודו נוהג ברכב ללא רישיון וביטוח נהיגה, ובהיותו בלתי מורשה לנהיגה ברכב.

עם סיום חקירת כלל המעורבים, בכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדם כתב אישום.

מהמשטרה נמסר: "המחוז הדרומי ימשיך לפעול בנחישות ובכל הכוחות והאמצעים העומדים לרשותו כדי לטפל בתופעות בריונות בכביש ועבירות מסכנות חיים, זאת במקביל למאבק עיקש כנגד מחוללי הפשיעה הפועלים בניגוד לחוק ומאיימים על שלום הציבור ובטחונו".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: