מבזקים

אנטוורפן: 15 עצורים בסחר בסמים, הלבנת הון וסחר בתכשיטים מזויפים

תוכן עניינים

15 חשודים נעצרו ביום שלישי השבוע בפעילות משטרתית גדולה באנטוורפן, ישראל, סלובקיה ואיטליה בחשד לסחר בסמים הלבנת הון וסחר בתכשיטים מזויפים. במהלך החיפושים נמצאו 232,000 יורו במזומן

גבריאל ודררו | יום שלישי ג' אדר ב' ה'תשפ"ד | יום שלישי 13 במרץ 2024 | מערכת ישראל ניוז

הפעולה של יום שלישי בבוקר הייתה תוצאה של חקירה שהתנהלה כבר יותר משנה וחצי והחלה ביירוט חבילת דואר שהכילה 600 גרם קוקאין בנמל התעופה של בריסל. התברר שהחבילה מיועדת לכתובת בישראל והגיעה מאנטוורפן.

הכניסה למרכז הקניות אמפייר, ברובע היהלומים

בלשי מרחב משטרת אנטוורפן פתחו בחקירה וגילו כי מאחורי החבילה עומד ארגון פשע גדול. "החשודים נסעו באופן קבוע לסין, ישראל, איטליה, אוסטריה, טורקיה ואיחוד האמירויות הערביות. בנוסף, הם בחרו בפגישות אישיות במשרד במרכז הקניות אמפייר באנטוורפן והשתמשו בחשבונות זרים", נמסר מהפרקליטות.

"תכשיטים ושעונים מזויפים באיכות גבוהה יובאו גם מסין", נמסר מהפרקליטות. לארגון יש קבוצת שליחים המעבירים כמויות גדולות של מזומן ומעבירים את הסחורה המזויף.

במהלך עשרים החיפושים ביום שלישי בבוקר נמצאה, בין היתר, מתכת הזהב הבלתי חוקית בווסטינגסטראט, כך אישרה הפרקליטות. Brilliant Desire נחתם במרכז הקניות Empire, המחבר את רובע היהלומים עם Appelmansstraat ושם היה החבורה הראשית שלה. הבעלים שרון ק' הוא אחד מאחד עשר חשודים שנעצרו באנטוורפן, אדגם ואיכסל. ארבעה נוספים נעצרו באיטליה, ישראל וסלובקיה. תשעה בני אדם הובאו בפני השופט החוקר. "חמישה גברים בני 20 עד 40 נעצרו, אדם אחד שוחרר בתנאים ושלושה אחרים שוחררו ללא תנאים", אמר דובר הפרקליטות קריסטוף ארטס. שרון ק' הופקד בצו מעצר.

במהלך החיפושים נתפסו לפחות 165 שעונים, תכשיטים ומוצרים מזויפים ואולי תעודות מקוריות מזויפות. "עכשיו הכל ייבדק עוד יותר לאותנטיות", אומר Aerts. בנוסף, המשטרה מצאה גם אקדח אזעקה, כעשרה קילוגרמים של זהב מותך וללא חותמת, כמאתיים יהלומים קטנים ופנקסי חשבונות. בחו"ל נמצאו ספרי קריפטו, תכשיטים, ארבעה עשר קילוגרמים של סמים ונשק חם עם משתיק קול.

במהלך החיפושים ניתן היה לתפוס גם יותר מ-232,000 יורו במזומן. בדיוק כמו שבעה כלי רכב, כולל בנטלי, למבורגיני, מזראטי ופורשה.

מקור

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: