מבזקים

לקראת החגים: עליה של כ – 28% בביקוש לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים

תוכן עניינים

מומחי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית של הסתדרות הרפואית מדווחים על עלייה של כ – 28% בביקוש לניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים לקראת החגים

מימי קרוננברג | כ"ג באלול תשפ"ב | יום שני 19 בספטמבר 2022 | מערכת ישראל ניוז

העלייה נרשמה בעיקר בקרב נשים וגברים שרוצים לנצל את תקופת החגים הארוכה יחסית, להחלמה בבית. בין הניתוחים הפופולאריים השנה, ניתוח למתיחת פנים בהרדמה מלאה או מקומית, ניתוחי הגדלת חזה והרמת חזה, ניתוח פלסטי באף, ניתוחי הרמת עפעפיים וכן שאיבת שומן מאזורים שונים.

בין הטיפולים האסתטיים הפופולאריים השנה, הזרקות של חומרי מילוי מגוונים כמו חומצה היאלורונית למילוי קמטים, עיצוב הלסת והאף וכן טיפולי השטחת קמטים באמצעות טוקסין הבוטוליניום מסוגים שונים כמו בוטוקס, דיספורט וקסיאומין.

ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית הסביר כי: "הודות לטכנולוגיות המתקדמות והניסיון המצטבר של הפלסטיקאים בארץ, ניתן להשיג באמצעות הכירורגיה הפלסטית שיפור באיכות החיים. אך חשוב לדעת שלא כל בעיה של דימוי גוף ניתן לפתור באמצעות סכין מנתחים ולא כל מה שנראה טוב באינסטגרם הוא אכן תוצאה של ניתוח, אלא גם של פילטרים".

באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מאוד מודאגים לאחרונה מהסיבוכים אצל מטופלים שבחרו לבצע את הניתוח מחוץ לגבולות מדינת ישראל. באיגוד מזכירים כי בכל ניתוח פלסטי יש סיכונים ותקופת החלמה חיונית שצריכה להתקיים בפיקוח של רופא פלסטיקאי מומחה, שיש לו את הניסיון, ההכשרה והיכולת למנוע מראש סיבוכים ואף לטפל בהם מיידית אם חלילה קרו.

ובתוך כך נודע כי האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית, הודיע השבוע על פתיחת ההרשמה לקראת הכנס המדעי ה – 48 של האיגוד שיערך במסגרת קונגרס תל אביב 2023. הקונגרס נחשב לכנס הגדול ביותר בארץ בתחומי הכירורגיה הפלסטית והרפואה האסתטית ויערך בפעם השלישית. הכנסים השונים בקונגרס יערכו בימים רביעי וחמישי 19-20.4.2023 במלון הילטון תל אביב בהשתתפות מרצים מובילים מהארץ והעולם. לעיון בעדכונים חשובים בנושא.

מומלץ להיכנס לאתר הכנס בכתובת הבאה: לחץ כאן

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: