מבזקים

המכללה האקדמית SCE באשדוד ארחה משלחת חוקרים מאירופה

תוכן עניינים

חוקרים מאירופה ביקרו השבוע במכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון, sce במסגרת פרויקט ביוארט, שפועל בתוכנית ארסמוס פלוס של האיחוד האירופי

אהרון קלפה | ח' בשבט תש"פ | יום שני 3 בפברואר 2020 | מערכת ישראל ניוז

המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון sce, ארחה השבוע בקמפוס אשדוד, משלחת של חוקרים מחו"ל במסגרת פרויקט BioArt שפועל בתוכנית ארסמוס פלוס של האיחוד האירופי. ארסמוס פלוס היא תכנית שנועדה להגביר מיומנויות לטובת שיפור מערכת ההשכלה הגבוהה במדינות השותפות, שיפור יכולות העסקה של סטודנטים וקידום אזרחות פעילה בקרב צעירים. התכנית מבוססת על שיתופי פעולה אקדמיים בינלאומיים ומקדמת בינלאומיות, חדשנות ומצוינות.

מדובר בפרויקט ביוארט במסגרת תכנית ארסמוס פלוס, שמטרתו העיקרית היא לפתח תכנית לימודים רב-תחומית בביו-הנדסה, עם דגש על שתלים מלאכותיים חכמים. תכנית הלימודים החדשה מכשירה את בוגרי המכללה לעסוק בתחום השתלים המלאכותיים, ותגדיל את שיתוף הפעולה המחקרי בין הגורמים האקדמיים המעורבים.

במסגרת הארסמוס פותחו קורסי בחירה חדשים בתחומי Machines Learning וביו-חומרים במחלקות: הנדסת חשמל ואלקטרוניקה, הנדסת מכונות והנדסה כימית. האורחים שהגיעו מספרד, בלגיה ואוסטריה העבירו הרצאות בנושאים הללו לסטודנטים משלוש המחלקות.

כמו כן נפגשו האורחים עם עמיתיהם הישראלים מקמפוס אשדוד של מכללת sce, ביניהם: ד״ר אירית יובילר ראש המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה, ד״ר תום טריגנו, חבר סגל חשמל ואלקטרוניקה וד״ר גיא בן חמו, ראש המחלקה להנדסת מכונות ב-sce קמפוס אשדוד.

מימין לשמאל: Dr. David Luengo   מספרד ד״ר תום טריגנו-חבר סגל חשמל ואלקטרוניקה קמפוס אשדוד Dr. Peter Arras מבלגיה ד״ר אירית יובילר- ראש המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה קמפוס אשדוד Dr. Miriam Seiti  בלגיה ד״ר גיא בן חמו- ראש המחלקה להנדסת מכונות קמפוס אשדוד צילום | יח"צ sce
מצולמים בתמונה, מימין לשמאל:
Dr. David Luengo   מספרד
ד״ר תום טריגנו-חבר סגל חשמל ואלקטרוניקה קמפוס אשדוד
Dr. Peter Arras מבלגיה
ד״ר אירית יובילר- ראש המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה קמפוס אשדוד
Dr. Miriam Seiti  בלגיה
ד״ר גיא בן חמו- ראש המחלקה להנדסת מכונות קמפוס אשדוד
צילום | יח"צ sce
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: