מבזקים

צפו בביקור מרגש בין הגביר, אצל איתמר בן גביר אבוטבול

תוכן עניינים

לפני חמש שנים נולד איתמר בן גביר אבוטבול בחריש, ולא אתם לא טועים בכלל. הוריו יעקב ומאי החליטו לקרוא לו על שמו של השר לבטחון לאומי והיום נסגר המעגל במפגש ובבשורה מאוד משמחת

רות קרייתי | ט״ז בשבט ה׳תשפ״ד | יום חמישי 25 בינואר 2024 | מערכת ישראל ניוז

הילד איתמר אבוטבול שעבר השתלה בבית חולים שניידר בפתח תקוה ולפני יומיים התאושש וחזר לתפקד ביקש לראות את הגביר שעל שמו הוא קרוי.

צילום: דביר בן זיקרי

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר, ומשה בן זיקרי המועמד בבחירות לראשות העיר מטעם עוצמה לחריש יצאו לבקר את איתמר אבוטבול בבית חולים שניידר בפתח תקווה, "הוא רצה לפגוש אותי ואני לא אבוא?" אמר בן גביר שגם הביא איתו צעצועים לילד.

צילום: דביר בן זיקרי

צילום: דביר בן זיקרי

צילום: דביר בן זיקרי

יוזם המפגש והמועמד לראשות העיר חריש משה בן זיקרי שהפגיש בין השניים בפגישה מרגשת, אמר: "יצאנו לביקור בבית החולים אצל הילד המתוק איתמר, שהוא בן למשפחת אבוטבול מהעיר חריש ואנחנו בקשרי חברות ונמצאים איתם בקשר חם.

אני רוצה להודות לידידי היקר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, שגם בימים מורכבים אלו הצטרף אליי לביקור. אסור לנו לשכוח גם בזמן הזה את החברים ואת הסביבה שלנו ולהעניק חיבוק חם ותמיכה לכל מי שצריך, ולכל עם ישראל".

על המפגש החם מספר בן גביר: "לאחר יום מתיש, ולאחר ששבוע שעבר קיבלתי סרטון מאביו בוואצאפ, שסיפר לי שאיתמר מאוד אוהב ומחזק אותי ושהוא רוצה שאגיע לבקר אותו, כל כך ריגש וחימם לי את הלב. היום נסעתי אליו לבית החולים שניידר לחבק ולאחל לו רפואה שלמה. אמרתי לאיתמר שבפעם הבאה, הוא יבוא לבקר אותי במשרד כשהוא בריא וחזק בעזרת השם".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: