מבזקים

הסיבה לאתגר בשנת ה-73 לעצמאות ישראל

תוכן עניינים

קראתי כתבה מעניינת שעל פי ההיסטוריה ממלכה מאוחדת ועצמאית של עם ישראל החזיקה מעמד רק 73 שנים בארץ ישראל והתפרקה בשל מלחמת אחים. הקליקו לכתבה

יוסף בלו | ט' באייר תש"פ | יום ראשון 3 במאי 2020 | מערכת ישראל ניוז

להלן הסיבה: יש משהו מיוחד במספר 73 בגימטריא עג או ג"ע. בכדי להשיג שלום בית צריך לדעת לגעת בלב של השני, האיש באישה בבן או בבת. כל אחד מבני המשפחה צריך לדעת איך לגעת. ג"ע זה ראשי תיבות ג'אוה ע'נוה ודווקא בשנה הזו יש קצוניות בין הגאים לבין הענווים ורואים את המוחצנות הזאת בתקשורת וברחובות את השנאה הנובעת מגאוה מסריחה מלשון חסרון.

אם רוצים שלום בית צריך לוותר על הגאוה בענוה נעלה ועדינה. גאוה זה ברשות הרבים. גאוה זה אותיות האגו או האני. האגו זה למעשה התאוה כשרוצים להשפיע או לקבל לא במידה המדויקת ושהיא חורגת מהגבול. התקון של האגו או התאוה זה למדוד מה המידה המדויקת לנו רק על ההכרח. רק כך שיודעים לגעת ראשי תיבות ג"ע הופכות להיות ג'ן ע'דן.

ומה זה ג"ן ג'ברים נ'שים זה המרחב. עדן זה גם אותיות נדע לכן צריך לדעת להתחבר בעדינות ברגישות לדעת לגעת, כנ"ל.

עתה נבדוק הספרות 73: זה יוצא המילה זג מלשון זוגיות. מכפלה עוצמתית,
7*3=21
ז*ג=כ"א
שזה ראשי תיבות כ'תר א'דם וגם כ'ל א'חד

חיבור זוגי מביא לשלמות להיות עשר עגול!
7+3=10
ז+ג=י(ספירת חכמה וספירת כתר שזה קוצו של האות יוד).

חסרון זוגי אין הארה של הזוג לסביבה לדוגמה מתח וחוסר יציבות בזוגיות.
7-3=4
ג-ז=ד(דלית מגרמא כלום, מלמד על הארת הירח המשתנה ושאין לה הארה מעצמה אלא הכל מהשמש לעתיד לבוא גם הירח תאיר ואז יהיה בטול לזמן).

אותיות י של חיבור
ו – ד של חסור יוצא
יד גימטריא דוד

זה המשבר של שנת ה-73 כל אחד חושב שהוא ראוי להיות מלך ואז מתחילה מלחמת אחים. אבל מלך אמיתי הוא רק כמו דוד המלך עליו השלום. ורק מי שהשיג כתר אדם יכול לתקן ולצלוח את שנת 73. הכוונה היא למלך המשיח שיתגלה בע"ה בקרוב. כי אדם=מה=לב אחד=גאולה=הגואל מי שזוכה לכתר אדם זוכה להשיג את המהות. לגאול את העולם, להרגיש מיוחדים אבל מאוחדים כי ה' הוא המפעים את פעימות ליבנו.

ואנחנו בעצם משפחה אחת!

פורסם לראשונה בבלוג בסוד הלשון https://besodhalashon.blogspot.com/2020/04/73.html?m=1

 

משבר 70

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: