מבזקים

אלביט מערכות תספק מערכות ראיית לילה לצבא ארה"ב

תוכן עניינים

אלביט מערכות אמריקה זכתה בהזמנה בסך 107 מיליון דולר לספק מערכות ראיית לילה לצבא היבשה של ארה"ב

אהרון קלפה | י"ז בתשרי תשפ"ג | יום רביעי 12 באוקטובר 2022 | מערכת ישראל ניוז

אלביט מערכות בע"מ הודיעה היום כי החברה הבת שלה בארצות הברית, אלביט מערכות אמריקה זכתה בהזמנה בסכום של כ-107 מיליון דולר לספק מערכות ראיית לילה דו-עיניות מתקדמות חלקי חילוף, תמיכה לוגיסטית וציוד בדיקה, עבור צבא היבשה של ארה"ב. ההזמנה תבוצע ברואנוק, וירג'יניה ותסופק במהלך השנים 2023 ו- 2024.

מערכות ראיית הלילה של אלביט מוצגות בימים אלה בתערוכת אווסא וזוכות להתעניינות גדולה של צבאות מתקדמים בעולם | באדיבות אלביט מערכות

הזמנה זו של אלביט מערכות בע"מ NASDAQ: ESLT, TASE: ESLT היא חלק מחוזה מסוג Other Transaction Authority עם ערך פוטנציאלי שיכול להגיע למקסימום של 442 מיליון דולר, אותו קיבלה אלביט מערכות אמריקה בשנת 2020.

מערכות ראיית לילה דו-עיניות

מדובר במערכת ראיית לילה דו-עינית מתקדמת המשלבת יכולות ראיית לילה עוצמתיות ומודעות מצב כשהראש מורם, והמאפשרות לחיילים לנווט ולפעול באופן מיטבי בשדה הקרב המודרני המורכב. מערכות ראיית הלילה הדו-עיניות המתקדמות מצוידות בשפופרות הגברת אור כוכבים זרחניות לבנות בעלות ביצועים גבוהים עבור ניגודיות משופרת של הזירה, ומספקת לחיילים מודעות מצב טובה יותר בחשיכה וגם כשיש ערפל, אבק או עשן.

מערכת ראיית הלילה הדו-עינית המתקדמת כוללת חיבור אל-חוטי לכוונות התרמיות שעל רובי החיילים וכן שכבת מציאות רבודה (AR) המאפשרים הרכשת מטרות מהירה ומודעות מצב משופרת במגוון תנאים בשדה הקרב.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "הזמנה זו מעידה על האיכות של הטכנולוגיות של אלביט מערכות אמריקה ועל התרומה המבצעית הייחודית שלהן, וממחישה את הפוטנציאל המשמעותי של פעילות ראיית הלילה שלנו".

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: