מבזקים

הכירו את סרן י' בוגרת קורס טיס מחזור 187

תוכן עניינים

בין בוגרי טקס סיום קורס טיס מחזור 187 שמתקיים מחר (ה) תסיים גם סרן י' מראש העין כנווטת קרב ויוענק לה דרגת הקצונה וכנפי טיסה. אחת משלנו

אהרון קלפה | ט״ז בטבת ה׳תשפ״ד | יום רביעי 27 בדצמבר 2023 | מערכת ישראל ניוז

את קורס הטיס יסיימו השנה 36 צוערים וצוערות, אשר יעמדו על רחבת המסדרים במעמד קבלת כנפי הטיסה. סרן י', בת 23 מראש העין, מסיימת את קורס טיס 187 כנווטת קרב.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

לי' שני אחים. אמה בפנסיה, ואביה מהנדס חשמל. בתיכון הרחיבה י' פיזיקה ורפואה, בילתה הרבה מזמנה אחר הצהריים בתנועת הצופים ובשאר הזמן הפנוי אהבה לעסוק בספורט.

סרן י' התחילה את שירותה כפראמדיקית בגדוד הנדסה. היא מספרת כמה אהבה את המקצוע, את עולם הרפואה ואת האדרנלין והסיפוק שברפואה הדחופה בפרט, ועל ההרגשה הכל-כך ייחודית בלהגיע לאנשים ברגעים הקשים, להיות שם ולעזור. עוד מספרת על האנשים בגדוד, כמה אהבה את התאגד שלה ולמדה המון מהחובשים שלה ומהצוות.

י' מספרת על ההחלטה לצאת לקורס טייס: "לא רציתי לפספס את ההזדמנות. אחרי שנתיים וחודשיים בשירות, רציתי לנסות יותר, לאתגר את עצמי יותר. רציתי להגיע למקום הכי גבוה שאפשר. כשהתחלתי את הקורס הבנתי כמה אני נהנית מהמקצוע."

במהלך המלחמה י' וחבריה לקורס עם תפקיד קודם בצבא ביקשו לצאת ולעזור במקומות השונים בצבא.

"הצטרפתי כפרמדיקית לפלוגת מילואים," היא מספרת, "מצד אחד נזכרתי באהבה שלי לרפואה, מצד שני הבנתי וראיתי את העבודה המטורפת של חיל האוויר, וראיתי שתמיד יהיה לי איך לתרום."

לאחר 3 שנים בקורס הטיס מסכמת: "כל הזמן צוברים חוויות, כל שבוע שונה מקודמו."

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: