מבזקים

הותר לפרסום: המשטרה פענחה את חקירת רצח אושר גזי ז"ל שאירע באילת בחודש יוני

תוכן עניינים

ב- 11.6.23 בשעות הלילה המאוחרות התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל, אודות פצוע קשה שנמצא בתוך מונית סמוך לכניסה הצפונית בעיר אילת, כשעל גופו סימני דקירה. צוותי הרפואה הוזעקו למקום וקבעו את מותו של הקורבן אושר גזי ז"ל, תושב אילת, בן ה-21

יהודית רימון | | כ״ז בתמוז ה׳תשפ״ג | יום ראשון 16 ביולי 2023 | מערכת ישראל ניוז

מיד בסמוך לכך, מ״מ מפקד מרחב אילת, סנ"צ משה קראדי הגיע לזירה וקיים הערכת מצב, במהלכה הנחה על הקמת צוות חקירה מיוחד (צח"מ) אשר יפעל לאיתור אחר זהות החשודים במעשה ופענוח תיק החקירה.

סינק חוקר מצוות החקירה המיוחד במרחב אילת, רס"ב אייל מימון

בהמשך אותו לילה, התקבל דיווח במשטרה אודות חשד להצתת רכב באילת ומחקירה ראשונית, עלה כי הרכב שהוצת זהה לרכב ששימש את החשודים באירוע הרצח.

עפ"י החשד, עם פתיחת החקירה ומלאכת איסוף הראיות בזירת האירוע, עלו ממצאים שהצביעו על רצח אכזרי ואלים, במהלכו נדקר המנוח מספר רב של דקירות בכל חלקי גופו באמצעות סכינים, ע"י מספר חשודים שנמלטו מהמקום כשהם מותירים אותו מתבוסס בדמו.

עבודה מאומצת של צוות החקירה המיוחד במשטרת מרחב אילת, הובילה תוך שעות ספורות מהאירוע לאיתור זהותם של שלושה חשודים במעשה הרצח, כאשר החשד היה שבינם לבין המנוח קיימת היכרות מוקדמת.

במהלך החקירה עלה כי בשעה שקדמה לאירוע, החשודים עקבו אחר המנוח ובשלב מסויים חסמו את נתיב נסיעת המונית בה שהה המנוח בסמוך ליציאה מהעיר. החשודים יצאו מהרכב
כשהם מצוידים בסכינים, הוציאו בכוח ובאיומים את נהג המונית, דקרו את המנוח ששהה במושב האחורי ונמלטו מהמקום.

במסגרת החקירה האינטנסיבית הופעלו מגוון יחידות ואמצעים טכנולוגיים, שהובילו את החוקרים לשלושת החשודים שנמלטו מהעיר אילת והסתתרו במקומות שונים. בתוך כך, בלשי מרחב אילת התחקו אחר צעדיהם של החשודים וביצעו מעצרים של שלושתם.

עם סיום חקירת המשטרה, בכוונת פרקליטות מחוז דרום להגיש כתב אישום נגד שלושת החשודים ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.

סנ"צ משה קראדי, מ"מ מפקד משטרת מרחב אילת: "חקירות מקרי הרצח ואירועי אלימות חמורה מנוהלות על ידי שוטרים המבצעים עבודה מקצועית, איכותית ואינטנסיבית תוך שימוש בכל המשאבים והאמצעים העומדים לרשותנו, כל זאת על מנת לאסוף ראיות, למצות הליכים ולהביא עבריינים לדין. ידנו הארוכה תגיע לכל אדם שיבחר לעסוק בפלילים גם אלו שימלטו מידי החוק בתחילה, ימצאו עצמם מאחורי סורג ובריח במהרה".

בתמונה: הרכב שהוצת

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: