מבזקים

תושב עכו נתפס נוהג במהירות 242 קמ"ש

תוכן עניינים

נסיעה של נהגים במהירות מופרזת הינה מהעבירות החמורות ביותר , ידוע כי יש קשר ישיר בחומרת הפגיעה בזמן תאונה, שבדרך כלל מסתיימת בפגיעה קשה או קטלנית.

היום(רביעי) בפעילות אכיפה לילית שביצעו שוטרי אגף התנועה, במרכז ובדרום כנגד עבירות מסכנות חיים וביריונות בכביש, קלטו השוטרים במכשיר לאכיפת מהירות בכביש 2 לצפון מחלף ספיר ליד נתניה, רכב אשר נסע במהירות חריגה מאוד של 242 קמ"ש בכביש שבו מותרת הנסיעה עד 90 קמ"ש.

הנהג, תושב עכו בן 25 נעצר לאחר שבוצעה חסימה מתוכננת על ידי השוטרים על מנת לעצור את הרכב בבטחה. לאחר שהשוטרים הסבירו לנהג את הסיכון הכרוך בנהיגה במהירות כזו, טען להגנתו "נסעתי 155 המקסימום". רשיונו של הנהג נפסל לאלתר והוא נעצר לחקירה אשר בסיומה נכלא לצורך הארכת מעצרו, הערב יובא בפני בית משפט.

מקרה דומה היה בערבה. בכביש 25, נתפס על ידי השוטרים נהג תושב הדרום בן 25 שנסע במהירות 187 קמ"ש. הנהג נעצר ובבדיקה מעמיקה של השוטרים הוברר כי הוא מבוקש למעצר במחוז הדרומי.

הנהג אשר כבר נתפס בעבר לא מעט פעמים בעבירות מהירות חריגות ונהיגה בזמן פסילה, נעצרחייםירה ובהמשך יובא  בפני בית משפט לצורך דיון בבקשה להארכת מעצר.
אגף התנועה ממשיך בפעילות אכיפה אפקטיבית המהווה גורם מרתיע ומציל חיים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: