מבזקים

בן 23 מהשטחים הונה בתי עסק ב-200 אלף שקלים

תוכן עניינים

תושב שטחים בן 23, חשוד ש'עקץ' בהונאת אשראי בתי עסק בסכומים של כ- 200 אלף שקלים. מעצרו הוארך בבית המשפט

ראשיתה של החקירה החלה במחצית שנת 2016 עקב תלונה שהוגשה במשטרה ישראל ע"י בנק וחברת אשראי, לפיה, החשוד מבצע עסקאות בבתי עסק שונים בצורה מתוחכמת שעל פי החשד 'עוקפת' את מערכות ההגנה של חברות האשראי והבנקים באמצעות כרטיס אשראי שנמצא ברשותו ושייך לו.

חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה סמויה ונרחבת בשיתוף עם חברת האשראי והבנק, במהלכה הצטברו כנגד החשוד תלונות ועדויות נוספות מבתי עסק וקורבנות שסיפקו לחשוד מוצרים וטובין מבלי שיש לחשוד יכולת 'כיסוי' לשלם עבור הפריטים, וכי היקף ההונאה מצטבר לסכום של כ – 200 אלף שקלים.

אמש, החקירה הסמויה הפכה גלויה בפעילות מבצעית מיוחדת של משטרת ישראל שהביאה לאיתורו ומעצרו של החשוד בביתו ביהודה ושומרון והובא לחקירה במחלק ההונאה בירושלים.

מחקירתו עלה כי החשוד ביצע את ההונאה בצורה מתוחכמת, בה היה נוהג לרכוש מוצרים בבתי עסק שונים תוך שמשתמש בכרטיס האשראי שהיה ברשותו ועל פי החשד תוך מודעות לחוסר יכולת 'הכיסוי', ועת שהיה נדרש על ידי בית העסק לספק קוד לאישור החיוב, סיפק החשוד קוד שהיה ברשותו אשר היה 'עוקף' את מערכות חברת האשראי ומאשר ביצוע העסקה.

אמש (שני), הוארך מעצרו של החשוד עד לתאריך 1.6.17 על ידי בית המשפט והחקירה נמשכת לאיתור קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולתו של החשוד.

מהמשטרה נמסר, עם קבלת הדיווח אודות ההונאה והיקפה, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה סמויה ומאומצת שהביאה לגיבוש תשתית ראייתית כנגד החשוד, איתור זהותו ומעצרו.
משטרת ישראל פועלת כבשגרה בשיתוף פעולה מלא עם חברות האשראי במטרה לאתר, לחקור ולעצור את פורעי החוק המרשים לעצמם 'לגנוב' בהונאה מאזרחים שומרי החוק.

אילוסטרציה
אילוסטרציה
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: