מבזקים

הכרזה מטילת אימה: הרמטכ"ל האמריקאי מזהיר מפני לוחמה בחייזרים

תוכן עניינים

בכנס שנערך בשנת 2016, נשא הרמטכ"ל האמריקאי, גנרל מארק מיליי, דברים בפני מועמדים לקצונה בקרב חיילי ארצות הברית. היה זה נאום קשה, מטריד ומעורר אימה.

וכה אמר :"אם המלחמות הקודמות היו מסובכות, אתם צפויים להילחם בטרוריסטים, צבאות היברידיים (כלומר, צבאות המורכבים מחיילים המורכבים חציים ממכונות וחציים בני אדם. ד.ר), במנהיגים חיצוניים ופנימיים, בשבטים ונגד אנשים קטנים ירוקים. כל מה שאני אומר כאן בא מניסיוני האישי בתחום. גם אחרים יאמרו לכם מה שאני אומר כאן. אתם תזדקקו לאופי חזק מאוד, לעמוד שידרה מפלדה ולהתפתחות מחשבתית ומוח פתוח לקראת הצפוי לבוא. קשה לתאר את הצפוי להגיע".

עד היום מסרב הגנרל מיליי להסביר מדוע אמר מה שאמר, אך יחד עם זאת, הוא חוזר על משפט אחד: "זו לא היתה בדיחה".

 

נאומו של הגנרל האמריקאי. (סרטון בסוף הכתבה)
נאומו של הגנרל האמריקאי. (סרטון בסוף הכתבה)

הקצין הבכיר ביותר בצבא ארצות הברית אינו הראשון מבין שורת בכירים ביותר, ברחבי העולם, המצהיר דברים המדירים שינה מעיני הבריות.

בשיא המלחמה הקרה בין הגוש הסובייטי לבין המערב הצהיר נשיא ארצות הברית את הדברים הבאים שהופנו לנשיא ברית המועצות, גורבצ'וב: "חשוב לרגע עד כמה קלים יכולים תפקידך ותפקידי להיות, אם היה מופיע לפתע איום על העולם הזה מצד מין אחר, מכוכב לכת אחר, אי שם ביקום. היינו שוכחים את כל חילוקי הדעות המקומיים, הקטנים, השוררים בין ארצותינו, והיה מתברר לנו אחת ולתמיד כי אנו כולנו יצורי אנוש, כאן, על כדור הארץ הזה, ביחד". (פולסטון, מרילנד, 4/12/1985).

בתאריך 21/9/1087, נאם הנשיא רייגן מול העצרת הכללית של האו"ם: "לעיתים אני חושב באיזו מהירות ייעלמו חילוקי הדעות בינינו אילו היינו נחשפים לאיום מצד כוחות זרים שמחוץ לעולם זה".

בתאריך 16/2/1987, בנאום חשוב בפני פורום בין לאומי על הישרדות האנושות, בארמון המפואר של הקרמלין במוסקבה, אמר נשיא ברית המועצות, גורבצ'וב: "עד לפני זמן קצר, יחסית, היו הרהורים בדבר גורלה ועתידה של האנושות נראים כמו תרגיל דמיוני. לדוגמא, חקר עולמות אחרים, אולם לאחרונה עברו בעיות אלו למישור המעשי.

בפגישתנו בזנבה, אמר נשיא ארצות הברית ש"אם כדור הארץ היה ניצב בפני פלישת כוחות שמחוץ לכדור הארץ, ארצות הברית וברית המועצות היו מלכדות את השורות בכדי להדוף פלישה שכזאת. לא אחלוק על ההנחה הזאת".

 

נשיא ארה"ב רונלד ריגן נואם על סיכון לאנושות בפלישת חוצנים. (סרטון בסוף הכתבה
נשיא ארה"ב רונלד ריגן נואם על סיכון לאנושות בפלישת חוצנים. (סרטון בסוף הכתבה

זמן לא רב לאחר חילופי הדברים המדהימים הללו, החל משא ומתן רציני בין המעצמות, מצב האיבה כמעט ונעלם, תקציב הפיתוח של תותח לייזר עלה באופן דרמטי והחל שיתוף פעולה יוצא דופן בין סוכנות החלל האמריקאית, לבין מקבילתה הסובייטית.

 

מאת: דוד רונן
דובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים וחיים חוץ ארציים.

בכתבה הבאה אסקור את השינוי התודעתי במערב ובמה עוסקים היום האנשים הבכירים ביותר אשר היו ממונים על תיקי החקירה הנוגעים בעב"מים ובחוצנים.

 

 

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: