מבזקים

'ניתוח שמימי' – הזוועה נמשכת

תוכן עניינים

כמובטח, המשך לכתבה הקודמת אשר עסקה בפגיעה בבעלי חי והפעם המקרה הנורא של החמורים ממושב קלחים.

ביום שבת 9 בנובמבר 1996 בשעה שתיים לפנות בוקר, ניעורו יצחק וסילביה קדוש לקול נביחת הכלבים הסמוכים לביתם אשר ייללו בהיסטוריה.

יצחק ניגש למטבח ופתח את החלון. כל הבית נמלא אור חזק ובוהק. מקור האור היה בשמיים, אך לא נשמע כל צליל, אלא רק בקעה אלומת אור אדירה, ממש כמו השמש, אשר העירה את כל בתי המושב הסמוכים.

יצחק חש חרדה לנוכח מה שראו עיניו ולא יצא החוצה. כעבור כדקה כבה האור בבת אחת ובהדרגה פסקה גם ייללת הכלבים.

לבני הזוג קדוש יש נכד בשם דני. לילד יש שני חמורים אותם רכש בכספו והוא גידל אותם בסמוך מאד לבית סבו וסבתו.

ארבעה ימים לאחר הופעת האור המסתורי קם הילד מוקדם יותר מהרגיל אל בית הספר וביקש מיצחק סבו להאכיל במקומו את שני החמורים. כאשר יצא הסבא מהבית קפא דמו בעורקיו: שני החמורים שכבו גוססים על האדמה, בגבו של אחד מהם נפער חור עגול וסימטרי, אחת מאוזניו כאילו נגזרה בסוג של לייזר, וחור נוסף, עגול ומדויק, נפער במצחו. ב

גופו של החמור השני נמצאו חורים דומים בראש ובגב. החמורים לא דיממו. מר קדוש המבועת התקשר למשטרה שהציעה לו להזמין ווטרינר. בלשכת הווטרינר לא הגיבו לתחנוניו לבוא ולגאול את החמורים מייסוריהם. מר קדוש המזועזע כיסה את החמורים בשמיכה והמתין שליל הזוועות יחלוף. בינתיים, סיפר בלב שבור לנכדו כי משהו אירע לחיות המחמד שלו.

בבוקר ניגשו הסב ונכדו אל מקום משכבם של החמורים, מה שראו עיניו של קדוש, לא הוסיף לו בריאות ואושר, נהפוך הוא: מישהו או משהו, הזיז את החמורים למרחק של כשני מטרים ממקום רבצם הקודם, חור גדול נוסף נפער בבטנו של אחד החמורים, וכל איבריהם הפנימיים הוצאו כמו בניתוח מדויק. רגלו של אחד החמורים הפכה לחלולה ועינו של החמור השני הוסרה בצורה מדויקת.

כעבור שעות אחדות הגעתי למקום יחד עם צלם מעריב דוד גרינשפן. למקום הגיע גם חוקר העב"מים דורון רותם, אשר העמיס את גופות החמורים על רכבו ולקח אותם למכון הווטרינרי על מנת לקבל הסבר על סיבת המוות, אך שם נתקל בסירוב צורב ונאלץ להסיע את גופות החמורים למקום אחר.

בינתיים הסתבר לי כי כחודש לפני האירוע, ב-13 באוקטובר 1996 הבחינה אסתר אלימלך, אף היא תושבת היישוב קלחים, באור אדיר שהציף את ביתה מאוחר בלילה. היא חיפשה את מקור האור וגילתה שהוא בוקע מהשמיים תוך שקט מוחלט. לדקות ארוכות הסתנוורה עד כי התקשתה לחזור ולראות.

אישה נוספת בשם שושנה שגרה במושב שדה צבי חזתה ב-12 בנובמבר 1996 בעצם ענק בשמיים הנראה כמו אש גדולה אשר שינה מדי פעם את צורתו למעין סיגר ארוך וחלף בשמי המושב בשקט מוחלט.

באותו היום חזה גם הרב גדי גוזלן, הרב של מושב שדה צבי במשהו חריג. הרב גדי סיפר: "כאשר יצאתי אל פתח בית הכנסת כדי לקרוא לכולם להיכנס לתפילה, התחילו להישמע צעקות וקולות נרגשים מבחוץ. כולם נשאו עיניהם כלפי מעלה. הרמתי אף אני את ראשי כלפי מעלה וראיתי לתדהמתי עצם מוזר כמו החלליות בסיפורים, מרחף ממש מעל בית הכנסת, בגובה של לא יותר מכמה עשרות מטרים. היה לו בקצהו אור עצום כמו אש זוהרת, מתוחמת במעין מסגרת. תחילה זז העצם הגדול באיטיות רבה, אך כעבור דקות ספורות החל חולף במהירות עצומה מעל לגג בית הכנסת. לדעתי זה היה אות מקדוש ברוך הוא. המדרש מלמד אותנו, במפורש, כי יש עולמות אחרים".

בשבוע הבא: אביא את סיפורו המופלא והמלא של חנוך והקשר שלו ליצורים מן החלל, כפי שמסופר בספרים החיצוניים העתיקים, אשר התגלו במערות קומראן.

מאת: דוד רונן

דובר העמותה הישראלית לחקר עב"מים וחיים חוץ ארציים

 

חמור מחורר
חמור מחורר. צילום: דוד גרינשפן
מבט על החמור המחורר
מבט על החמור המחורר. צילום: דוד גרינשפן
עינו של החמור הוסרה בניתוח מדוייק
עינו של החמור הוסרה בניתוח מדוייק. צילום: דוד גרינשפן
החמור מחורר
החמור מחורר. צילום: דוד גרינשפן

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: