מבזקים

הלך לעולמו שדר הספורט מאיר איינשטיין ז"ל

תוכן עניינים
הלילה נפטר שדר הספורט מאיר איינשטיין ז"ל בביתו בגיל 65 והותיר אחריו אישה ושתי בנות.בחודש דצמבר 2016 הודיע איינשטיין בתוכניתו 'שבת ביציע' בערוץ הספורט כי הוא סובל מבעיה רפואית במערכת השרירים, שבגינה הוא נאלץ להתנייד בכיסא גלגלים וישנה פגיעה בקצב הדיבור שנהיה איטי יותר.
שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב הספידה את השדר ואמרה: "הלילה הלך לעולמו אחד מגדולי שדרני הספורט של ישראל. מאיר איינשטיין ריגש את כולנו במשך ארבעה עשורים ברגעים הגדולים של הספורט הישראלי ושידר את המשחקים הבלתי נשכחים שנצרבו בזיכרון שלנו. בצעד אמיץ הוא הודיע לפני מספר חודשים על מחלתו ועשה זאת במגרש בו היה הכי טוב: תכנית הספורט בטלויזיה. יהי זכרו ברוך".
מנהלת הליגות לכדורגל מרכינה ראש עם לכתו של שדר הספורט מאיר איינשטיין ז"ל. "איינשטיין ז"ל, היה פס הקול של הספורט בישראל במשך 4 העשורים האחרונים. במיוחד ראוי לציון המאבק שלו בחודשים האחרונים עם הפגיעה במערכת השרירים, שהיווה השראה לכולנו. מאיר לא ויתר והמשיך לשדר מביתו עד לאחרונה. יהי זכרו ברוך."
ח"כ זוהיר בהלול על לכתו של חברו הקרוב מאיר איינשטיין ז"ל הלילה: "אני חש שברון לב בלכתו של ידידי ורעי ושותפי לדרך, מאיר אינשטיין. מאיר הוא ללא ספק אחד מגדולי שדרי הספורט בכל הזמנים בתולדות מדינת ישראל. מעלותיו של מאיר היו כה רבות עד שהפך לאגדה בחייו. ומעל הכל מבחינתי מאיר היה אדם מיוחד, ידיד אמת ובעיקר מקצוען מהזן הנדיר ביותר עד שהפך לפס הקול של מדינת ישראל. את הקריירה שלו הניעה תשוקתו לספורט. הוא היה איש ספורט בכל רמ״ח אבריו. מאיר לא היה רק שדרן ספורט אלא גם עיתונאי, הוא השכיל לשלב לשידורי הספורט את תבונתו העיתונאית. יהי זכרך מאיר ברוך. תחסר לי חבר."
ח״כ נחמן שי: ״כואב מאד. מאיר היה משדרי הספורט הבולטים בארץ, הכרתי אותו מעבודתנו ברשות והערכתי מאד את יכולותיו העיתונאיות. הוא קנה את לבי לאחרונה כאשר התייצב לפני הציבור ודיווח על מחלתו ועל חולשותיו הפיזיות. מעשים אלה קובעים אמות מידה ציבוריות חדשות. זה מוכיח אומץ ונחישות. כך אזכור אותו.״
מאת: מיקי ביטון
צילום: אסף עברון
צילום: אסף עברון
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: