מבזקים

ליברמן: "הממשלה חייבת להחזיר את הביטחון לתושבי הדרום ואת ההרתעה לצה"ל"

תוכן עניינים

אביגדור ליברמן התארח הערב בקיבוץ אור הנר ואמר: "הממשלה חייבת להחזיר את הביטחון לתושבי הדרום ואת ההרתעה לצה"ל. כל מי שמפעיל אלימות וטרור חייב לדעת שהוא יפסיד, ויפסיד בגדול"

אהרון קלפה | כ"ז בכסלו תשע"ט | יום רביעי 5 בדצמבר 2018 | מערכת ישראל ניוז

הערב התקיים אירוע הוקרה לשר הביטחון היוצא, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בקיבוץ אור הנר שבעוטף עזה. באירוע שאורגן על ידי תושבי והנהלת הקיבוץ, השתתפו ראש מועצת שער הנגב הנכנס אופיר ליבשטיין וראש הראשות היוצא אלון שוסטר, ראש מועצה אזורית אשכול גדי ירקוני, הנהלת הקיבוץ ותושבי האזור

במהלך האירוע אמר יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן את הדברים הבאים: ״כל תושבי מדינת ישראל זכאים למלוא הביטחון בלי קשר לאזור מגוריהם. בטח ובטח כאן בדרום אחרי שנים רבות של חיים תחת רקטות ואזעקות צבע אדום מגיע לתושבים חיי שגרה ולא חיי שגרת חירום.

עובדה, שתושבי הדרום ממשיכים לעבד את השדות, להקים מפעלים ולהגדיל את האוכלוסייה, מה שמוכיח, שרוח החלוצים חיה ורלוונטית כאן בעוטף יותר מאי פעם.

הפעילות בצפון אינה עומדת בסתירה לדרישת הביטחון כאן בדרום. צה"ל יודע להתמודד היטב עם כל האיומים בכל החזיתות. קשה לקבל את המציאות, שממשלת ישראל עומדת להעביר כבר השבוע 15 מיליון דולר נוספים דווקא בחג החנוכה, כשהיא אינה מתנה זאת בהחזרת חיילינו ואזרחנו, הנמצאים בשבי החמאס.

גם המצב שבו ראשי החמאס ברצועת עזה מפעילים תשתיות טרור ביהודה ושומרון עם הוראה ברורה להוציא פיגועים קשים בישראל וממשיכים להתהלך בביטחון הוא מצב בלתי מתקבל על הדעת. הממשלה חייבת להחזיר את הביטחון לתושבי הדרום ואת ההרתעה לצה"ל. כל מי שמפעיל אלימות וטרור חייב לדעת שהוא יפסיד, ויפסיד בגדול".

 

צילום: יח"ץ
צילום: יח"ץ
צילום: יח"ץ
צילום: יח"ץ
צילום: יח"ץ
צילום: יח"ץ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: