מבזקים

שנה חדשה, שיער חדש: 5 עצות זהב שיגרמו לשיער שלך להיות מלא ברק ונפח באופן קבוע

תוכן עניינים

הבישולים, הניקיונות, ארוחות החג והחופשות (שוב( מעסיקים אותנו – נשים משקיעניות ונמרצות. אבל איך אפשר להגיע לערב החג עם שיער הורס אחרי ימים שלמים של הכנות? וכיצד אלופות שכמותנו, נצליח לשמור השנה על שגרת טיפוח מתאימה לשיער שבאמת עובדת ולטווח ארוך? מעצב השיער משה אוזן חושף כמה סודות חשובים מהתחום:

לא קלים הם חייו של השיער הנשי. מקור הכוח והגאווה שלנו, העוצמה הפרטית שלנו ומפעם לפעם – גם העצבים שלנו כשהוא מחליט למרוד. הצרה היא, שרובנו לא יודעות כיצד לשמור על אורך חייו של השיער לאורך זמן ולהקנות לו מראה בריא ובוהק ואנו נשאבות פעמים רבות מידי אל רכישה של מוצרי אינסטנט זולים ונגישים, שמבטיחים לנו תוצאות מדהימות.

אלא שהבטחות לחוד ותוצאות לחוד. או כל מנטרה אחרת שתבחרו כדי להמחיש את תחושת האכזבה שבין רצוננו הטוב להעשיר את מראה השיער ולגרום לכולם סביב לפלוט "וואו!" לבין התוצאה האמיתית שלא רק שלא נראית טוב על הפדחת, אלא גם עלולה ליצור לה נזק בלתי הפיך.

v2

נפלה עטרת ראשנו

הרבה תכשירים ביתיים בנויים סביב השיטה הזו, כאשר הם עשויים לגרום לשיער להפוך תוך זמן קצר ביותר לדליל, חסר נפח וברק. בתרחיש הקיצוני יותר, תיתכן נשירה או התקרחות שמצריכה תוספות שיער. חלקן כוללות דבק מגע שמצמיד את השיער המלאכותי לקרקפת, מונע צמיחה של השיער החדש מהשורש ולא ניתן להסירו מבלי לגרום נזק נוסף לשיער. מכאן, את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק: השיער הטבעי דליל ונושר, ההדבקה או ההלחמה של תוספת השיער מונעת את ההתחדשות הטבעית כך שיש צורך בשימוש בתכשירים נוספים ונזק נוסף ממשיך להצטבר. אז כיצד נמנעים מהתופעה ובמה עדיף להשתמש?

5 טיפים ממעצב השיער משה אוזן: כך תשמרי השנה על שגרת טיפוח השיער

  1. הימנעי מרכישה מקוונת של מוצרים חדשים ולא מוכרים – אין לדעת מאין באו או מה הם באמת מכילים. ייתכן שחלקם מעולים וייתכן שחלקם כוללים חומרים בלתי מורשים שלא עברו את מכון התקנים הישראלי או את בדיקות המעבדה המקיפות של משרד הבריאות כך שחבל להסתכן. השתמשי אך ורק בתכשירי שיער מיצרנים מוסמכים על סמך המלצה של חברות המשתמשות במוצר כבר זמן רב או המלצה של הספר שלך.
  2. תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לא רק לפתרון מעולה עבור הסובלות מקרחות ודלילות אלא גם כאביזר אופנתי שתורם ללוק. כך או כך, הדבקה או הלחמה של תוספת שיער באופן פרטי או על ידי גורם בלתי מוסמך עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך לשיער ולקרקפת. לכן חשוב לבחור בתוספות שיער אמיתיות ואיכותיות, שמשתלבות היטב עם המראה הטבעי של שערך ומאפשרות לך להיחשף גם לחומרים "בעייתיים" כמו כלור, מלח ים, גשם ותנאי מזג האוויר ללא גרימת נזקים לתוספת.
  3. כשם שלא תבצעי בשום מקרה עבודת שיפוץ בביתך ללא בעל מקצוע מתאים, כך חשוב להימנע מ"שיפוץ השיער" ללא שירות מקצועי. הספר שלך יודע לבסס את סוג הטיפול המתאים לך באופן אישי על סמך סוג השיער ותוכלי להגיע אליו להמשך טיפול, מעקבים ושגרת טיפוח שתאפשר לך להיות בטוחה וגאה במראה שלך. אל תשכחי לקחת ממנו טיפים חשובים שישמרו על מראה השיער היפה שלך גם בבית.
  4. ביצוע החלקה מכל סוג היא פעולה שדורשת המון ידע ומיומנות. לא פעם קורה מצב שסוג ההחלקה לא תואם נכון את אופי השיער וגורם לו להרס מוחלט. אמנם התוצאה הסופית בסוף ההחלקה תמיד נראית מעולה, אך אם לא טופלת בידיים מקצועיות ועתירות ניסיון, סביר להניח שהיא לא תחזיק על ראשך זמן רב מידי, מה גם שהיא עשויה לגרום לנזקים.
  5. כאשר יש צורך לשקם את שיערך ולהתחיל טיפול במסכות, הספר המקצועי שלך אמור לרקוח עבורך את התערובת הנכונה שמתאימה לך ובאופן אישי על פי מאפייני השערה, גילך, צבע שערך ועוד. כל ניסיון לשקם את השיער באמצעות תכשירי מדף רגילים יגרום לך להוצאות בלי תוצאות.

אז מה את צריכה לעשות?

לכשתחליטי שאת מוכנה להתחיל לטפל בשיער שלך, את מוזמנת להגיע אל מעצב השיער המוביל – משה אוזן, וביחד איתו תחליטו על הטיפול המתאים ביותר לשיער שלך.
אז למה את מחכה?

לאתר של משה אוזן: https://mohair.co.il/landing/

לדף הפייסבוק של משה אוזן: https://www.facebook.com/hairstylingmosheuzan/

תגיות: תוספות שיער מלאות, תוספות שיער חלקיות, קרטין, משה אוזן, עיצוב שיער משה אוזן, מספרה בפתח תקווה, שיער דליל, שיקום שיער, מעצב שיער, תוספות שיער במרכז, תוספות שיער

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: