מבזקים

לופטים למסיבות רווקים ורווקות – כי זו הדרך הכיפית ביותר לחגוג

תוכן עניינים

אם אתם רוצים לחגוג מסיבת רווקים או רווקות כמו שצריך – למה לופט הוא הבחירה הטובה ביותר למסיבה מולשמת!

לופטים למסיבות רווקים ורווקות

מחפשים לחגוג מסיבת רווקים? מחפשות לחגוג מסיבת רווקות? הגעתם לאתר הנכון, לחצו כאן כדי

היכנסו כאן למצאית לופטים מתאימים למסיבות ואירועים

אם אתם מחפשים מקום איכותי לקיום אירוע, אז לופטים בוודאי הם אופציה. מיד נסביר מדוע, אבל קודם חשוב להבין בעבור איזה אירועים מתאימים לופטים. מדובר על מבנה תעשייתי, שמקור ההשראה אליו מגיע מארצות הברית וניו יורק של שנות ה-70 וה-80 של המאה הקודמת. חבר'ה צעירים השכירו מבני תעשייה והפכו אותם למבני מגורים. עשרים שנה אחר כך זה הגיע לישראל, ועשרים שנה לאחר מכן זהו סטנדרט מעולה ואיכותי בעבור מסיבות ואירועים מסוגים שונים.

1111

תמונות באדיבות- לופט לפנתאון בראשון לציון

איזה אירועים מתאימים לקיום בלופטים

מכיוון שמדובר בחלל אחד גדול, שאפשר להציב בו בר, די-ג'יי, מתחם אוכל וריקודים, והכול בחלל זורם, זה לא מתאים לאירועים שיש בהם הרבה ישיבה. זה לא מתאים לאירועים דתיים יותר, הדורשים הפרדה בין גברים ונשים. זה מתאים לארוחות רשמיות. זה מתאים יותר לאירועים צעירים, ססגוניים, קלילים, שהמטרה היא לדבר, לרקוד ולבלות, ולא ממש לשבת לאכול. מדובר על אירועים כמו – מסיבות רווקים, מסיבות רווקות, השקה של מוצרים שונים, תצוגות אופנה, מסיבות יום הולדת מסוגים שונים, חגיגות ומסיבות. לכן, אם אתם מעוניינים באיכות גבוהה, אווירה אפלולית ותעשייתית, עם הקפדה על הפרטים הקטנים – לופטים זה מה שאתם מחפשים. עומדים לקיים מסיבת רווקות או מסיבת רווקים? לופטים למסיבות רווקים ורווקות הם ההתאמה המושלמת. לא יודעים במה מה מדובר? הנה כל הפרטים.

מסיבת רווקים מושלמת בלופטים בתל אביב

מסיבת רווקים – מה קורה שם

במסיבת רווקים יש הרבה מאד אלכוהול, שתייה ואוכל, בילוי, צחוקים, וכיף. 10-15 חברים טובים, מהצבא, מהמילואים, מהתיכון, מהילדות, מהעבודה והאוניברסיטה נפגשים לחגוג את הלילה האחרון של "הלבד" לפני שחברם הטוב מתחתן. בדרך כלל זה כולל מוסיקה, מסיבה עד השעות הקטנות של הלילה, שתייה עד שאי אפשר לזוז, אוכל טוב ולפעמים גם משחקים, אטרקציות נוספות ויש כאלו שמזמינים גם "בידור" כמו חשפנית.

2222

תמונות באדיבות- לופט לפנתאון בראשון לציון

מסיבת רווקות – מה קורה שם

במסיבת רווקות יש הרבה מאד אלכוהול, שתייה ואוכל, וכן הרבה התפרעות. בנות לא "עדינות" כמו שרבים חושבים. לכן, צפו לבלגאן של ממש. בדרך כלל זה כולל אוכל ברמה גבוהה, קינוחים והרבה שחיתות, שתייה עד שאי אפשר לזוז, ובדרך כלל גם בריכה או ג'קוזי. פעמים רבות זה כולל גם אטרקציות כמו סדנאות (לדוגמה, סקסולוגיה), או חשפן.

3333

תמונות באדיבות- לופט לפנתאון בראשון לציון

מסיבת רווקים ורווקות – למה דווקא לופטים

לופטים הם מאפשרי האווירה האיכותית ביותר, למי שמעדיפים מסיבה אורבנית תעשייתית בחלל זורם ומעוצב, על פני אווירה כפרית, נגיד בצימר. במקום לנסוע לצימר, הישארו בעיר, הזמינו את האוכל והשתייה שאתם רוצים ועשו את מסיבת הרווקים / רווקות שלכם ברמה גבוהה מאד, באווירה ניו יורקית איכותית. לופטים הם חדר ארוך עם חלונות גדולים, רצפה תעשייתית, ומתאימים לקיום המסיבה, לרבות כל הרעש הכלול, וגם לינה. לכן, אפשר לשכור את הלופט ליום או יומיים, ולחגוג כמו שצריך בלי לחץ של זמן. המחיר מתחלק בין כולם והוא אינו יקר, בוודאי בהשוואה למה שמקבלים!

אם אתם לא יודעים איזה לופט לבחור, או שאתם רוצים לבחור את הטוב ביותר ולא יודעים מאיפה להתחיל בגלל שמדובר בבחירה לא פשוטה, הגעתם למקום הנכון. מדובר על בחירה שתהפוך את האירוע שלכם למוצלח ברמה גבוהה, ולכן אנחנו מציעים לכם לקחת את אחד המומלצים מהרשימה שלנו – שיבטיח לכם אירוע מושלם של פעם בחיים, ברמה הגבוהה ביותר! היכנסו לאתר שלנו כבר היום וביחרו את הטוב ביותר בעבור מסיבת הרווקים או הרווקות שלכם!

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: