מבזקים

כרזות הסתה נגד רונן מרלי מתמודד לראשות העיר בנהריה

תוכן עניינים

פעילים תלו כרזות שקריות ומזויפות של מר"צ ברחבי העיר נהריה, בכוונה לשבש את מסע הבחירות של המתמודד רונן מרלי

רון אטיאס | כ'ב חשון  תשע"ט | 29 באוקטובר 2018 | מערכת ישראל ניוז

ערב הבחירות לרשויות המקומיות ונראה כי המועמדים מנצלים את ההזדמנות האחרונה כדי לנסות ולהשפיע על תוצאות הבחירות. הלילה נרשמה עליית מדרגה נוספת כאשר נתלו כרזות שקריות ומזויפות ברחבי העיר נהריה עם פתק הצבעה של רונן מרלי. "מתחילת הקמפיין ועד היום מתנהל מסע הכפשות נגדי ונגד חבריי לתנועה ע"מ לפגוע בשמי הטוב ובשמה של הרשימה בראשותי". כך לדבריו של מרלי, המועמד המוביל במערכת הבחירות בעיר.

מדביקי הכרזות נתפסו הלילה אור ליום ב, כאשר הם מדביקים את הכרזות המזויפות על גדרות, ארונות חשמל ותחנות אוטובוס בניגוד לחוק, כאשר ניסו לצלמם בעת מעשה תקפו הפעילים באלות את מי שצילם אותם בעת מעשה. שני הפעילים נעצרו לחקירה במשטרת נהריה בגין תקיפה, הדבקת מודעות בניגוד לחוק והשחתת רכוש ציבורי. עוד נתפסו ברכבם חומר תעמולה שקרי כנגד רונן מרלי.

הדבקת הכרזות השקריות הן תוספת לשקרים שהופצו כנגדי ביום שלישי שעבר, כאשר הוצא צו מניעה נגד עיריית נהריה על ידי התנועה לאיכות השלטון. עוד טוען  מרלי, צו המניעה הוצא כנגד קיום ההופעה של הזמר סטפן שהייתה אמורה להתקיים שבוע לפני הבחירות. קיום מופע במועד הסמוך לבחירות אסור ולכן ההופעה בוטלה, גם בזה ניסו ללא הצלחה להאשים אותי".

מיד לאחר פרסום ביטול ההופעה, טען סבג כי ככל הנראה המועמד לראשות העירייה רונן מרלי או אנשים מטעמו עומדים מאחורי העתירה של התנועה לאיכות השלטון. מרלי הסיר את כל הכפפות השבוע והגיש תלונה במשטרה וקרא בסרטון: "סבג עברת את גבול ההסתה והשקרים בדבר ביטול הופעת סטפן. אני לא אתפלא אם לא בטלתם את ההופעה ביוזמתכם. "לא תקים ציבור שלם על מועמד בשביל הון פוליטי". בפניה לתושביי העיר בדף הפיסבוק הרשמי שלו רשם מרלי : תושבי נהריה היקרים ב-24 שעות האחרונות הופצו והודבקו ברחבי העיר כרזות של חיבור מפלגת מר"צ אליי. הכרזות האלו מזויפות ולא יצאו מאיתנו. אנו נעביר את הטיפול בעניין זה לרשויות החוק ונדרוש מהם להביא את מפיציי המודעות לדין.

למען הסר ספק מוסיף מרלי, חד משמעית, לא שיתפנו פעולה עם מר"צ ולא אנחנו מפיצים את השילוט. למעשה מישהו מהמתמודדים מממן שלטים מזויפים בשמנו. אל תתנו להם לשקר ולהסית אתכם, מוסיף מרלי , נהריה בדרך לשינוי!!!. אנו נמשיך לנהל קמפיין נקי ונטול השמצות מתחת לחגורה, הציבור בנהריה רוצה ודורש שנוי ולכן לא אוהב את הסגנון הבוטה והבריונות שננקטת בעיר כנגד בוחרים שלא מתיישרים עם מפלגתו של ג'קי סבג. לסיכום אומר מרלי "הציבור יצביע מחר ברגלים וייתן תשובה מוחצת בקלפי".

כתובת הסטה

צילום: שלטי הסתה  (אילוסטרציה)

 

 

לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: