מבזקים

עשרה רופאים זכו זכו באות הרופא המסור של המדינה לשנת 2018

תוכן עניינים

שר החינוך ויו״ר הבית היהודי, נפתלי בנט, השתתף אמש בטקס הענקת פרס דניאלי על שם דניאלי זוננפלד ז״ל, שנערך בבנייני האומה בירושלים

שמעון לוי | י"ג בחשוון תשע"ט | 22 באוקטובר 2018 | מערכת ישראל ניוז

אמש (א') התקיים טקס הענקת פרס דניאלי לעשרה רופאים, שזכו לקבל את אות הרופא המסור של המדינה לשנת 2018. השר בנט שהשתתף בטקס, הקריא בפתח דברו קטע מתוך שיר שכתבה דניאלי בהיותה בת 12 ואמר: ״מתוך המילים שכתבה אפשר לזהות את דמותה האצילית ואת חוט החסד המשוך, רק בת 12 אבל כל כך נבונה, טובה ובוגרת״ והוסיף ״בשורות הללו דניאלי מלמדת את כולנו שיעור חשוב על כח רצון וחשיבות המאמץ, ערכים שאני, כשר חינוך, פועל להטמיע במערכת החינוך בישראל״.

בהמשך הדברים אמר בנט: ״דניאלי הייתה יזמית של חסד, כל דבר שבור היא פעלה לתקן ובנוסף לכך היא מאוד אהבה את התורה. אני במיוחד שמח על ההמשכיות שמשפחתה משקיעה במפעלי התורה והחסד״.

קרן דניאלי נקראת על שם דניאלי זוננפלד שהייתה שילוב מושלם של מעלות, כישרונות ומידות תרומיות, בצניעות, בפשטות ובמאור פנים לאין שיעור. כל חייה היו קו של נתינה מושלמת וחסד למען כלל ישראל.
קרן דניאלי הוקמה על ידי אביה מוטי זוננפלד להנצחת זכרה וכהמשך טבעי לפועלה בימיה הקצרים. הקרן רואה לעצמה מטרה לתמוך בפעולות חסד, רפואה, חינוך ועוד, ע"י תמיכה וסיוע במיזמים חדשים, ובפרויקטים וארגונים קיימים בכל רבדי החברה בישראל.

 

צילום: שלומי אמסלם/לע״מ
צילום: שלומי אמסלם/לע״מ
צילום: שלומי אמסלם/לע״מ
צילום: שלומי אמסלם/לע״מ
צילום: שלומי אמסלם/לע״מ
צילום: שלומי אמסלם/לע״מ
לאיזה תוכן תרצו לחזור:
הירשמו לניוזלטר שלנו לעדכונים מיידים: